Den Store Jakten – OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Aha. Takk for oversettelsa. 
Tror egentlig det var like greit at jeg venta, for jeg har ennå ikke helt planlagt hva jeg skal skrive. (Jeg tar det stort sett alltid litt som det kommer, men litt planlegging er det jo greit å ha...
)
Tror egentlig det var like greit at jeg venta, for jeg har ennå ikke helt planlagt hva jeg skal skrive. (Jeg tar det stort sett alltid litt som det kommer, men litt planlegging er det jo greit å ha...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Beklager, men jeg er redd jeg ikke har tid til å skrive noe denne uka.... 
Må lese cirka 70 sider knusktørr statsvitenskaplig teori og skrive omtrent 12 sider om hvordan Ronald Ingleharts postmodernismebegrep forholder seg til andre utgaver av begrepet, og om hvorvidt hans bruk av ordet er fruktbar...
Men når jeg tenker etter, skal jeg hjem i helga, og hjemme har vi nå ADSL (gosh, så uvant...), så ikke se bort fra at det kommer noe på lørdag eller søndag.
Må lese cirka 70 sider knusktørr statsvitenskaplig teori og skrive omtrent 12 sider om hvordan Ronald Ingleharts postmodernismebegrep forholder seg til andre utgaver av begrepet, og om hvorvidt hans bruk av ordet er fruktbar...
Men når jeg tenker etter, skal jeg hjem i helga, og hjemme har vi nå ADSL (gosh, så uvant...), så ikke se bort fra at det kommer noe på lørdag eller søndag.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Være med?
Ok. Nå har jeg laget en karakter jeg også... Har bare vist om siden i 2 uker så unnskyld att jeg ikke kommer med før. Men tror dere det er muligheter for att Akka kan møte dere og bli med dere i fra Tar Valon? og isåfall om dere har forslag til hvordan vi møtes.
Ellers må jeg si att det er imponerendes skriving av både Faile og Terje.
Og viss jeg får lov til å bli med skal jeg da sende *kappitlene* til deg Terje eller legge dem ut direkte i rollespillet?
Hilsen en sauegjeter som håpen han kan få bli med.
Ellers må jeg si att det er imponerendes skriving av både Faile og Terje.
Og viss jeg får lov til å bli med skal jeg da sende *kappitlene* til deg Terje eller legge dem ut direkte i rollespillet?
Hilsen en sauegjeter som håpen han kan få bli med.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Re: Være med?
Du er tilgitt.sauegjeteren wrote:Ok. Nå har jeg laget en karakter jeg også... Har bare vist om siden i 2 uker så unnskyld att jeg ikke kommer med før.
Ikke at det er noe å tilgi, men siden du ber om unnskyldning...
Jeg har ingen problemer med det. Faile?Men tror dere det er muligheter for att Akka kan møte dere og bli med dere i fra Tar Valon? og isåfall om dere har forslag til hvordan vi møtes.
Møtes kan vi for eksempel gjøre når Tharj etter den posten jeg skal prøve å skrive i kveld, drar til ei kneipe i Tar Valons mer tvilsomme strøk?
Yay!Ellers må jeg si att det er imponerendes skriving av både Faile og Terje.
Takker!
Post dem direkte i spilltråden, du.
Håper?Hilsen en sauegjeter som håpen han kan få bli med.
Naturligvis får du bli med!
(Ser vi tallrike npk ut til å være kresne?
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hvis jeg hadde vært Jesus, og Faile en av disiplene, ville hun vært Tomas Tvileren. 
Der var den ferdig, og veien er lagt videre for Faile, og åpen for Sauegjeteren. Og Faile, hvis du har noen spørsmål om hva det er Aisa vil finne ut, så bare send meg en privat medling.
Sauegjeter: Du kan egentlig gå ut fra at Tharj har hørt om en soldat som reddet Datterarvingens liv og som kjemper med en hakke, for han har ikke bare en "soft spot" for Andor; han forsøker også å ha en slags oversikt over hva som rører seg i verdenen til krigerne i hans umiddelbare nærhet...
Det vil si, dersom du velger å la karakteren din møte Tharj nå, da.
Der var den ferdig, og veien er lagt videre for Faile, og åpen for Sauegjeteren. Og Faile, hvis du har noen spørsmål om hva det er Aisa vil finne ut, så bare send meg en privat medling.
Sauegjeter: Du kan egentlig gå ut fra at Tharj har hørt om en soldat som reddet Datterarvingens liv og som kjemper med en hakke, for han har ikke bare en "soft spot" for Andor; han forsøker også å ha en slags oversikt over hva som rører seg i verdenen til krigerne i hans umiddelbare nærhet...
Det vil si, dersom du velger å la karakteren din møte Tharj nå, da.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter