Mp3-spillere

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Nå har jeg fårr den mp3-spillern jeg vant på Sesam-Quiz. :D
Sony Walkman, 6 GB. Må si jeg er fornøyd, til å bare svare på 5 spm. :D Synes den er helt grei, men det programmet som man må bruke er litt sånn treigt. Men bruker det bare til å overføre musikken, så det går jo greit det også.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Det programmet er nok ikke bare tregt, det kan og gjøre hele systemet ditt tregt... Les om det hos The Register.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Jaja.. Får håpe det ikke skjer med meg da. (Men med min flaks gjør det nok det..)
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Er det noen som veit om man får igjen Koss PortaPro på garantien dersom man skulle sprenge dem? Har ikke gjort det enda, men har spillt litt høyt for å se, og tror ikke det skal så ekstremt mye til! Veit at det egentlig ikke skal være mulig, men har hørt om folk som har ''klart'' det!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lotus
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Lotus »

Jeg hadde egentlig tenkt meg en mobiltelefon med mp3-spiller, men jeg er usikker på om kvaliteten blir god nok. Dessuten er det dette med batterikapasitet da. Det er jo det å være tilgjengelig og å ringe andre som er førstepri for meg med mobil, og da er det jo synd og skam å ha brukt opp batteriene på svensktopp. :P
Signatur:
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Ashaman wrote:Er det noen som veit om man får igjen Koss PortaPro på garantien dersom man skulle sprenge dem? Har ikke gjort det enda, men har spillt litt høyt for å se, og tror ikke det skal så ekstremt mye til! Veit at det egentlig ikke skal være mulig, men har hørt om folk som har ''klart'' det!
Er ikke sikker på om jeg har sprengt dem, men ødelagte er da mine hvertfall. Det skal visst være nok å stikke i den butikken du kjøpte dem, så sender de inn og fikser det praktiske, slik at en får nye.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Dersom de er kjøpt på nettet da?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

HVis du har kviteringa, så er det vel bare å sende en mail.
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Noen som har en 4. generasjon Ipod med 20 gig? Funker den ok? Så at den også ble lett oppskrapet. Noen kommentarer for en som vurderer å kjøpe?

Synes det er vanskelig å bestemme seg, mest fordi ingen av spillerne på markedet holder de målene jeg skulle ønske.
Urban tilværelse
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Etter min mening så er folk altfor bekymra for riper på gadgetsene sine. Jeg har inntrykk av at de som er bekymra for riper på iPodene sine, er de som kun kjøper iPod fordi alle andre har det. En iPod er en bruksgjenstand, ikke et smykke, så da gjør det ikke noe om det er litt slitasje og riper på den, selv om det selvfølgelig hadde sett litt bedre ut uten. Jeg vet ikke hvordan du har tenkt til å frakte/bære/oppbevare iPoden din, men så lenge du ikke har den sammen med et nøkkelknippe så går det bra.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jeg har tenkt å dra den rundt store deler av Asia i en backpack. :) Jeg er ikke kresen i henhold til riper, men jeg synes det er en skamplett på et ellers ganske godt produkt. Jeg må snart kjøpe dersom jeg skal ha god tid til å fylle den opp med massevis av god musikk før sommeren. :)
Urban tilværelse
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Det går sikkert fint det, og det er jo mulig å putte den i en tøypose eller noe slikt, så er den godt beskytta. Vet ikke om det fulgte med på 4G iPodene, men det gjorde det på min 3G.

En annen ting du bør vurdere å kjøpe er en FM-radio sender, f.eks. en iTrip. Det er sikkert en radio på stedet du overnatter, så da kan du sette på litt musikk for de andre som er med på turen :wink:
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hm... kanskje det... Synes det er en mangel ved Ipodene, at de ikke har fm-radio innebygd. Men men..
Urban tilværelse
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Det fins jo ikke grenser for hvor mye tilbehør det er til iPod da, så du kan jo sikkert finne noe greier. En venninne av meg har noe sånn plast-greier rundt sin(iSkin tror jeg det het). Den vil ikke jeg anbefale, for med det så ble den bare enda større og klumpete(Hennes iPod er av den tykkeste tupen).
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Huff, har ikke tenkt at den skulle være noen klump. Men men...

Så at apple hadde noe nytt i ermet i kveld, spennende å se hva de har nå. Håper det er en 15-20 gig med et pent lite utseende.
Urban tilværelse
Post Reply