Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Ja, det er vel år og dag siden du skrev dette, Terje. Har vært sykt opptatt i det siste. Men takk for komplementet. Jeg er vel ikke den eneste som har feila i signaturvalg på diverse forum, så denne gangen ville jeg være på den sikre siden.Terje wrote:Lotus: Genial signatur du har!
Signatur:
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
Hmm.. Har litt gitt opp å si ifra når jeg har skiftet noe... Skifter så ofte at jeg blir flau..
Men nåverende er altså:
DucKfish avataren min.. d er d jeg kaller meg nå...lol skifter navn i hist og pist og jo..
Lagd den sjøl..(Uten om anda da)
Signatur:
Laga den og sjøl.. Laga den i en fei etter at Signatur regler på opptadert
EDIT: Forandra litt her nå
Men nåverende er altså:
DucKfish avataren min.. d er d jeg kaller meg nå...lol skifter navn i hist og pist og jo..
Signatur:
Laga den og sjøl.. Laga den i en fei etter at Signatur regler på opptadert
EDIT: Forandra litt her nå
Last edited by DucKfish on Wed Mar 08, 2006 22:07, edited 1 time in total.
Signatur:
Dette innlegget ble skrevet av $multr1ng/DucKfish!
Ja det sier seg jo selv igrunn. Trenger ikke si så mye
Ja dere ser den vell
<-------- Der... Laga en ny siden d har vært så mye...hva skal vi si... klaging/diskutering/krangling or what ever... så fant ut at jeg likså godt laga en ny som ingen kan si noe på(Håper jeg
)
Dette innlegget ble skrevet av $multr1ng/DucKfish!
Ja det sier seg jo selv igrunn. Trenger ikke si så mye
Ja dere ser den vell
<-------- Der... Laga en ny siden d har vært så mye...hva skal vi si... klaging/diskutering/krangling or what ever... så fant ut at jeg likså godt laga en ny som ingen kan si noe på(Håper jeg
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Var det ikkje ein dverg?Faile wrote:noen andre enn meg som savner det gamle bildet til Loki? eller nissen til Terje?
Og ok, skal laste opp Magneto ala "Marvel: 1602"-biletet igjen. Var berre blitt så lei av å måtte laste det opp på nytt kvar gong det forsvann frå imageshack.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
My pleasure, miss. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!