Momo, eller kampen om tiden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
- Hengiven
Momo, eller kampen om tiden
Har noen lest denne boka. Vi leste den på skolen, var sånn at alle leste samme boka. Nå har vi fått i oppgave å lage en bokmelding. Det jeg ville var at noen skulle hjelpe meg litt med det.
Hadde ikke noe til overs for boka, men kanskje noen her har lest den og er villig til å hjelpe med en bokmelding?
Hadde ikke noe til overs for boka, men kanskje noen her har lest den og er villig til å hjelpe med en bokmelding?
-
- Den Gjenfødte Dragen
Har aldri lest boka selv, men siden jeg har hukommelse som en elefant synes jeg å huske at en bibliotekar, som anbefalte den til klassen min da vi gikk på barneskolen, sa at noe av cluet i boka er at Momo er utrolig flink til å lytte og greier. Hun kan få folk til virkelig å slappe av og stresse ned, og slik får hun dem til å fortelle henne om problemene sine. Denne informasjonen bruker hun så til å presse dem for penger.
Hehehe, neida, naturligvis er det nok at hun lytter til dem uten å avbryte; det hjelper dem å få lufta ut dårlige følelser og sånt.
Husk ikke å ta dette altfor alvorlig, siden det er basert på et par 10-14 år gamle minner...
Hehehe, neida, naturligvis er det nok at hun lytter til dem uten å avbryte; det hjelper dem å få lufta ut dårlige følelser og sånt.
Husk ikke å ta dette altfor alvorlig, siden det er basert på et par 10-14 år gamle minner...

"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
- Hengiven
-
- Hengiven
Vel, jeg ville ikke brukt våre wot-anmeldelser (hvis det var de du mente) slavisk. Disse er skrevet for fansen, og hadde nok blitt gjort litt annerledes dersom det var en norsk stil.Fantasy Freak wrote:Er sant det du sier Terje. Du husker nok rett!
Tror jeg bruker bokmeldingene på denne siden som mal, nesten, bare at jeg skriver om den boka så klart!
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
- Hengiven