Roskilde anyone?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Vurderer veldig sterkt å ta meg en tur ja, men det står veldig på et par andre nå.. Drar jo ikke aleine heller. Hvisen eller to av gutta er med drar jeg, så tiden vil vise.. Ser i så fall mest frem til G'N'R og Dylan!! Skal også få med meg Fraz Ferdinand, The streets og Roger Waters... Men, men.. Skal jo til Italia i tillegg så penga har også noe å si. *Sukk* Vi får se..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Eh... Kremt... *svette svette* Kremt... Hm... Altså... Eh...Sauegjeteren wrote:det er faktisk 300 innlegg i forskjell da. Så det er ikke sikkert hun tar deg igjen før til sensommer, høst.
Men blir du aldri å se igjen eller kommer du tilbake min Gudinne?
Trehundre innlegg er da ingenting, gjort på en måned...
Urban tilværelse
Hihi, eg forlot nyleg eit forum eg hadde vore medlem på i over fire år, og den siste dagen eg var der posta eg 235 poster... mellom anna ein tråd der eg haldt ein samtale gåande utelukkande med meg sjølv i over ein time.
Sjølv om kravene til kva som ikkje er spam nok er litt annleis her så er det ikkje så veldig mykje som skal til for å ta att 300 innlegg... det ligg i ein fire-fem timers iherdig posting, det.
Sjølv om kravene til kva som ikkje er spam nok er litt annleis her så er det ikkje så veldig mykje som skal til for å ta att 300 innlegg... det ligg i ein fire-fem timers iherdig posting, det.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter