Tråden for kvinnelige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Idol er på toppen av lista til nesten alle fjortisjentene. Merker det på skolen. "Har du sett han eller? Han er så kjempekjekk, lissom"
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

glamour er da ikke jentete. mer gamle-kjerringer-som-ikke-har-noe-bedre-å-ta-seg-tilete. tror størstedelen av de som ser på glamour er pensjonister.

home and away er en serie jeg ikke kan se for meg at noen følger med på, hverken jenter eller gutter. ;)

hotel cæsar har jeg egentlig inntrykk av at det ikke er spesielt jenter som ser på... dvs jeg tror ingen jeg kjenner ser på det i det hele tatt, så jeg har faktisk ikke peiling. det er kanskje da man helst skal holde kjeft.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Idol er det jo litt kjekt å se på en gang i blant da, men sånn utenom det er jo de fleste programmene dere nevner uinteressante for min del. Nei, forresten, så top model her om dagen. Ei som fikk håret sitt klippet og begynte å grine. Tihi...

Eller så har jeg også inntrykk av at jenter generelt ser en del på hotel cæsar, men makan til søppel... :?

Dere jenter der ute, hva ser dere på?
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Stine wrote:glamour er da ikke jentete. mer gamle-kjerringer-som-ikke-har-noe-bedre-å-ta-seg-tilete. tror størstedelen av de som ser på glamour er pensjonister.

home and away er en serie jeg ikke kan se for meg at noen følger med på, hverken jenter eller gutter. ;)

hotel cæsar har jeg egentlig inntrykk av at det ikke er spesielt jenter som ser på... dvs jeg tror ingen jeg kjenner ser på det i det hele tatt, så jeg har faktisk ikke peiling. det er kanskje da man helst skal holde kjeft.
hehe, ok, ikke glamour da, jeg prøvde egentlig bare å komme på de 3 verste seriene som jeg husker går på tv. Ser veldig lite på tv for tida. Ingen serier jeg ser fast. Får vel bare med meg nyhente.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

den eneste serien jeg egentlig følger med på er prison break. mest fordi michael scofield er så hot, men den har jo andre kvaliteter også. ;)

også pleier jeg å ligge og sløve på sofaen mens malcolm i midten, friends og that 70's show går på tv2, så jeg får med meg det også stort sett.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Wee... du har samme instilling til PB som meg. Og som de fleste andre jenter tror jeg. Men til Simen, Eivind og Stefans forsvar så tar den seg opp utover i sesongen. Gleder meg litt til å se resten av den. Noen som vet når de starter å sende resten av episodene? (Er det fjorten som har blitt sendt, eller tretten?)
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Har sett alle friends-episodene, en fyr i militæret som hadde alle dvdene førte til det, men jeg ser that 70's show om jeg husker det(noe jeg aldri gjør). Malcolm i midten er vel og ganske morsomt av og til, men det begynner for tidlig for meg.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

også blir det endel simpsons som surrer og går. det går vel 7-8 episoder (minst) hver dag på tv'en min, så det er umulig å ikke få med seg et par. sjelden det komer en jeg ikke ahr sett før, though. så litt lei blir man jo.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Åh, må jo elske simpsons, men er ikke viasat kunde, så ikke så lett. Har prøvd å få tak i episodene på pcen, men pcen min har blitt 7 år gammel, og fungerer deretter. Kan ikke spille av film lenger, da skrur den seg av :)
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Futurama er fett det og ass. Må jo kjøpe dvdene av dem og Simpsons. Da har du full kontroll over når og hvor du vil se dem.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Har alt av Futurama. Det er genialt!
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

og sex og singelliv er sånn passelig jentete. har selvfølgelig alle sesongene på dvd. :oops:
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Eller hva med Frustrerte Fruer? :roll:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Frustrerte fruer er jo kjekt da... :D
Urban tilværelse
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Deg om det.... (og de fleste andre) :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.