En av adminsa, husker ikke hvem wrote:Jepp, har en slik telefon selv, og er det noe jeg har lært så er det at 3G har elendig dekning
Men ja, terje går vel rundt å husker på medlemslista uansett
Tenker på å handle meg en ny mobil selv. Akkurat nå bytter jeg mellom 2 eldgamle nokiar. Noen som har litt peiling på mobiler? Er villig til å bruke ganske mye penger på en.
Akkurat nå står den nye til SE høyt på ønskelista, K800 tror jeg den heter. Wilma eller noe
Last edited by Kjetil on Thu Mar 16, 2006 19:52, edited 1 time in total.
Jeg tror min nærma seg 3 år når jeg fikk meg ny i høst jeg. Men k800 ser absolutt ut som en bra telefon, og er antakelig den modellen jeg ville kjøpt nå, hvis jeg skulle bytte. Men når kommer den egentlig ut til salgs? SE er jo helt forferdelige med sine papirlanseringer, jeg hørte om denne telefonen for akkurat et år siden
Har ikke anelse når den kommer ut, alt jeg vet får jeg fra www.amobil.no. Problemet med mobiler for tida er at den utstyres med så mange duppedingser som jeg allerede har bedre. Kameraet mitt er mye bedre enn hva du får på mobiler, samme er mp3spilleren. Vet ikke helt hvorfor jeg har lyst til å bruke mye penger på en mobil. Kanskje bare for å være kul.
Anngående k800, så ser den ut til å bli utrolig lekker da. Og 3,2 megapiksler er jo ikke å forakte. Tja, den frister. Kanskje jeg slår rekorden min å ødelegge en helt ny mobil på, 2 uker.
Nei, mobilkameraer kan ikke måle seg med vanlige digitalkameraer, og heller ikke med en mp3 spiller. Men det er jo litt kjekt å ha noe som funker OK tilgjengelig.
Har hatt kun to mobiltelefoner i heile mitt liv. Den fyrste hadde eg i nesten fem år, den andre har eg hatt i snart fire, skjønt den er såvidt byrja fuske no, er sprakelyder i den innimellom når eg prater i den.
Så at dei ryker etter eitt år er enten bullshit eller noko dei byrja gjere svært nyleg.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Hvis du skal kjøpe ny mobil Kjetil så bør du styre unna joystick. Min erfaring er at det går sunn ganske fort og er etterpå veldig irriterendes. Selv bruker jeg en gammel Nokia nå, etter at K500i døde.