Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Thu Mar 16, 2006 20:21
Gul er jo den helt klart kjedeligste Ajaen, (du er inhabil Ceres
), selv hvit er mer spennende
Kanskje det er fordi jeg ikke liker hverken Nynaeve eller Romanda at jeg misliker gul. Synes begge virker veldig kjedelige og overfladiske. Nynaeve har bare et lag, og det kjører hun på fult ut hele tiden. Liker ikke stae mennesker. Sikkert fordi jeg er utrolig sta selv.
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 16, 2006 20:22
ikke så lenge RJ fører penn, og Lan fremdeles lever...
uggen tanke forresten, at Lan liksom kommer til å dø lenge før Nyn, og hun må leve mange år i bitter ensomhet... (med mindre hun dør da)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Thu Mar 16, 2006 20:24
Dersom Nyn ikke sverger edene kan hun jo leve i 300-400 år, kanskje mer!
Så gamel blir aldri Lan, han er jo gammel allerede!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 20:26
Kanskje Lan kan bli bundet til hornet? Og så kan de besøke hverandre i TAR ...
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 16, 2006 20:32
Å!
det hadde jo vært perfekt!
*se lyst på livet igjen!*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 20:51
Noen som så wotmanias poll for dagen?
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 16, 2006 20:54
Do virtually all Warders practice celibacy? (excepting Aes Sedai/Warder relationships)
den?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 21:03
Jepp. Jeg må si de er dyktige til å finne nye ting å spørre om hver dag. Likte dagens spesielt godt. Stemte nei, selv...
Men tilbake til topic: Andre misslikbare mennesker.
Liker ikke hun patriarken heller!
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 16, 2006 21:05
COT:
tyvefakkerens sweet heart?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 21:07
Jepp, men fra starten, helt fra bok 2/3 (husker ikke helt) var hun irriterende. Ikke noe hyggelig gjenmøte.
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Thu Mar 16, 2006 21:09
Hun har jo en veldig liten rolle da, jeg likte ikke tyvefakkeren jeg. En dårlig erstatning til Hurin. Savner han ja.
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 16, 2006 21:09
bok 4... der dukker hun opp for første gang.
kvinne uten ryggrad. *fnys*
EDIT: vi lager en fanklubb for Hurin!
Last edited by
Faile on Thu Mar 16, 2006 21:10, edited 1 time in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Thu Mar 16, 2006 21:10
Gul er jo ikke så fryktelig kjedelig. De gjør jo veldig mye nyttig.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 16, 2006 21:11
beundret de gule helt til bok 6, da det kommer fram at Nyn er bedre enn dem alle på det som liksom skal være deres spesial ting...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 21:14
Vel - framskritt kommer jo ikke før noen presser grensene... Ganske naturlig synes jeg, nyn er jo mange ganger sterkere enn dem... Og det er jo også naturlig at tårnet ikke vet om alt. Aka - the kin.
Urban tilværelse