Er Moiraine død?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
zoidberg22
- Trollok

Er Moiraine død?
Jeg leser de oppdelte bøkene, og leser veldig stykkvis, dette gjør at jeg ikka alltid husker det som har skjedd, før jeg er godt i gang med lesingen igjen!!
jeg har begynnt på bok 6 nå, og der forstår jeg at moiraine er død!! Hvordan skjedde dette?
kan ikke forstå at jeg har glemt det!! begynner og lure på om jeg bare har lest 2 av 3 deler i bok 5!!
jeg har begynnt på bok 6 nå, og der forstår jeg at moiraine er død!! Hvordan skjedde dette?
kan ikke forstå at jeg har glemt det!! begynner og lure på om jeg bare har lest 2 av 3 deler i bok 5!!
Blod og forbannet aske!!
Huffda, det hørtes slitsomt ut.
Vel uten å røpe for mye kan jeg vel si at Moiraine falt inn i den vridde døråpningen som Mat og dem fant i Rhuiedean, sammen med Lanfear, mens de begge holdt syke mengder av kraften. Det skjedde mens Rand ble angrepet av Lanfear i Cairhien... Ringer det noen bjeller?
Vel uten å røpe for mye kan jeg vel si at Moiraine falt inn i den vridde døråpningen som Mat og dem fant i Rhuiedean, sammen med Lanfear, mens de begge holdt syke mengder av kraften. Det skjedde mens Rand ble angrepet av Lanfear i Cairhien... Ringer det noen bjeller?
Urban tilværelse
Fin og fin.
Dersom man syns det er fint at folk detter inn i en dør som fører inn i en annen verden, og alt rundt brenner, og døren brenner opp, og vokteren blir gal, så ja, da kan man kalle det en fin scene.
Dersom man syns det er fint at folk detter inn i en dør som fører inn i en annen verden, og alt rundt brenner, og døren brenner opp, og vokteren blir gal, så ja, da kan man kalle det en fin scene.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Den biten hadde eg heilt gløymt.Terje wrote: Lan ble nesten gal da han kjente at båndet hans til Moiraine røk.
...eg hugsar verkeleg for lite av denne serien til å vanke på dette forumet. XD
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
nja, det er vel ikke helt sant. Han ble vel ikke gal, han hadde jo ikke noe valg om hva han skulle gjøre, så han forlot jo Rand og dro. Før han lirte av seg den flotte frasen, hvor han forteller Rand, at menn som dem, er den beste gaven de kan gi den de elsker, er å løpe vekk.Terje wrote:Lan ble nesten gal da han kjente at båndet hans til Moiraine røk.
Skal prøve å finne enn quote
Ja, og så repeterer han "Duty is heavier than a mountain, death as light as a feather"-frasen sin, og det er alltid tøft. 
Men er ikkje det der bok 4? For den har eg òg lese tre gonger. (Eller vent, kanskje er det bok 5, den har eg berre lese to gonger)Terje wrote:Heh, jeg hadde nesten glemt det selv, jeg, og jeg har lest serien tre ganger.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!