Loki wrote:Eg kunne ikkje vore meir einig i alt det Terje nettopp skreiv. Å, vent, med unntak av dette:
Terje wrote:
Det var nok du som formulerte deg uklart.
Kontekst, Terje, kontekst! Setningen hans var kun uklar når du ikkje ser den i samanheng med diskusjonen me hadde.
Hei, når jeg har blitt klassifisert som "arrogant bedreviter" ser jeg ingen grunn til å oppføre meg på andre måter enn som nettopp en arrogant bedreviter.
(Men beklager, Kjetil. Dere har selvfølgelig rett. )
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Nå prøvde jo jeg å skifte tema da.
Andre bøker, altså Karma Sutra, kanskje jeg skulle lage en ny tråd. Er mange spennende kapitler i den. Har ikke rukket å begynne å lese riktig enda, men ser lovende ut.
Karma-Sutra er faktisk kvasi-pensum for meg i vår. (Dvs, den er nemnd fleire stadar i pensum, men den er ikkje på pensum)
Terje wrote:
Hei, når jeg har blitt klassifisert som "arrogant bedreviter" ser jeg ingen grunn til å oppføre meg på andre måter enn som nettopp en arrogant bedreviter.
(Men beklager, Kjetil. Dere har selvfølgelig rett. )
Såklart eg har rett, ærleg talt, Terje, det var då aldri tvil om at eg hadde rett.
Hei, når eg fyrst har blitt klassifisert som "arrogant bedreviter" ser eg ingen grunn til å oppføre meg på andre måtar enn som nettopp ein arrogant bedreviter.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Jepp, det er alltid slik i sånne poller, folk som kun kjenner til ei side av ei sak stemmer alltid på den. Strider jo mot heile poenget med pollene, men det kan verke som om folk har ein mental sperre mot å la vere å stemme i poller.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Min første melding i denne tråden, enda jeg har lest igjennom. Det blir nok sang på meg en gang også tenker jeg. Men inntil videre er jeg veldig nysgjerring på hvordan det ligger an.
Har lest begge flere ganger, men gidder ikke stemme, på samme måte som at jeg ikke stemte i HP vs. RH-pollen. Idiotisk å skulle sette to serier en liker så godt opp mot hverandre. Begge har svake sider, begge har sterke sider, men i bunn og grunn dreier alt seg om subjektiv smak.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Nettopp, alt dreier seg om subjektiv smak, difor ein poll, for å finne ut kva fleirtalet av subjektive smakar tilseier.
Og for meg er det nettopp å sette ting ein likar veldig godt opp mot kvarandre som er interessant - litt difor eg ikkje engasjerer meg så veldig verken her eller i RH vs HP, for meg er det i begge tilfeller soleklart kva som er best, og når ein er skråsikker på noko er det ikkje særleg interessant å debattere det.
Satt nettopp og leste de små diskusjonene under high fantasy på wikipedia, og fant følgende sitat:
The A song of Ice and Fire cycle of novels have several features which makes it acceptable to think of it as both high fantasy and low fantasy. It is high fantasy because it focuses on nobility, it deals with epic themes and has a larger-than-life scope. But there are equally valid reasons to call it low fantasy: The amount of magic is far less than in the majority of high fantasy novels(this is the most important reason). Characters are not "protected" by fate, as they are in, say, the Wheel of Time cycle. And also, the feudal system is not glorified. This is why I wrote on the low fantasy page that A Song of Ice and Fire belongs to the high fantasy GENRE, but often is categorized as low fantasy.
Ah yes det er akkurat dette som gjør at jeg liker disse bøkene. Om tryggheten faller så synes jeg at spenningen som følger med er stor.
Det er vel, og dette som er disskutert veldig mye av. At det er en serie med lite fantasy, men likvel kan katogoriseres som fantasy. Jeg derimot mener at mengden i bok en er så lave at det rett å slett ikke er en fantasy roman.
Last edited by Wolfbrother on Tue Apr 18, 2006 21:31, edited 1 time in total.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.