Trur kanskje det, ja, men har så langt kun komme to blader, og om eg skjønte "Superhelter i Norge"-artikkelen rett så har fyren kun delvis oversatt dei, så lite å dømme etter foreløpig.Morten wrote:Jeg kjøpte også Seriehusets Marvel-utgivelser, men de var så hårreisende dårlig oversatt at jeg var på nippet til å skrive inn og klage. Så forsvant de plutselig fra bladhyllene og har nå vært borte halvannet års tid, så da droppet jeg det. Regnet egentlig med at de hadde gått konk og ikke ville dukke opp igjen -- men nå ser jeg at de er på banen igjen, og her om dagen leste jeg at de har fått ny oversetter (mannen bak bloggen "Superhelter i Norge"). Håper forandringen blir til det bedre.Loki wrote:Skavisjå, eg les altfor mykje teikneseriar, ja. Fast kjøper eg alt som er av superheltutgivingar i Noreg (for tida er dette Egmonts "Spider-man", "Ultimate-Spiderman", "X-men" og bokserie "Alle tiders superhelter" og Seriehusets "Marvel Actionalbum" og "Marvel Superheltene")
Forøvrig burde du sjekke ut Punisher-bladet dei har ute no dersom du kjøpte del 1 og 2 i 2004 og likte det du las. Eg er neppe like kritisk som deg på oversetjingane, så skal ikkje stå inne for at den er så mykje betre, men sjølve historia er like god som eg hugsa.
Egmont samler Adams' Batman-historiar i "Alle tiders superhelter", skjønt eg tvilar sterkt på om dei kjem til å dekke alle. Men det er i alle fall komme eitt bind og det skal komme minst eitt til. Om desse bindene samsvarar med dei amerikanske samlebindene du siktar til meinar eg å ha lese noko om på overnemnde "Superhelter i Norge"-blogg for lenge sidan, men eg har gløymt detaljane.Batman liker jeg også, men (i likhet med de fleste) har jeg nok et spesielt forhold til det jeg leste da jeg vokste opp, så det gleder meg at Neal Adams' komplette Batman-utgivelser, som jeg leste på 70- og 80-tallet, nå finnes i tre bind. De skal bestilles!
Men "Batman" er nok favoritten blant alle superseriar eg har prøvd, både som karakter og som univers. Det er noko ved den desperate men likevel stoisk rolege undertonen i heile Batmans eksistens og målsetjing som tiltaler meg. For ikkje å snakke om at skurkegalleriet hans inneheld nokre av det ypperste eg har vore borte i av antagonister - særleg Joker og Two-Face må vel nemnest.
Ellers vil eg nemne Marvels ulike "Ultimate"-titler, når me fyrst snakkar om superheltar, som later til å vere veldig gjennomarbeida og solide, det av dei eg har fått lest i alle fall. Ypperleg for alle som kunne tenkt seg å lese meir Marvel men er litt avskrekka av seksti år med kontinuitet å forhalde seg til.