Den Store Jakten – OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

I så fall har hun mistet den sperren for lenge siden. Jeg har ikke tatt hensyn til den når jeg skrev karakteren. Og jeg likte de fem vevene som du anbefalte, så jeg holder meg til dem. (jeg kan heller ikke huske at alle villstyringer fikk sperre...)
Du må bare skrive meg inn i gruppa om du vil det. Jeg har ikke noe annet å finne på uansett. Dessuten er det gøyere å være i et reisefølge enn helt alene
Du må bare skrive meg inn i gruppa om du vil det. Jeg har ikke noe annet å finne på uansett. Dessuten er det gøyere å være i et reisefølge enn helt alene
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Nei, det sto at alle villstyringer lager seg sperrer, uten unntak. Og uansett Moraine så gjør vel det karakteren mer spennende? Jeg synes hvertfall at hun burde ha en sperre, ikke vet jeg hvordan hun blir kvit den av seg selv heller. Men hvis du gir henne en sperre (forhåpentligvis) så bør du være konsekvent på den.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

men om terje vil skrive om møtet, så kan sauemann få aisa vekk litt, moiraine kan møte vladra og akka, og terje kan skrive om møtet mellom viskvinne og aisa. (og etter det, da(!) er det min tur
)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Såja. Da har jeg skrevet mitt. Lys, den kvelden tok aldri slutt jo. Så skrev jeg ikke inn Kandora, men jeg håper og tror hun kan bli skrevet inn av noen andre. Og jeg tror ikke jeg har gjort noen store feil heller.
*klappe meg selv på skulderen*
Så værsågod neste.
*klappe meg selv på skulderen*
Så værsågod neste.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ting ser bra ut så langt, naturligvis med unntak av at Aisa og Paitr var i Tar Valon på dag 60. 
Jeg skal prøve å få skrevet min del i morra natt eller en eller annen gang på lørdag, men etter det må dere barn klare dere i ei uke, ettersom jeg skal bort. Klarer dere det?
Jeg skal prøve å få skrevet min del i morra natt eller en eller annen gang på lørdag, men etter det må dere barn klare dere i ei uke, ettersom jeg skal bort. Klarer dere det?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter