Betre no?
Animorphs
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Ok: Ein blå kentaur-aktig-dude gav ein gjeng tenåringer ein blå boks som gjorde slik at etter at dei hadde tatt på den fekk dei evnen til å bli til alle dyr dei tar på.
Betre no?
Betre no?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
the black wind
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Hehehe, hugsar ikkje korleis eg byrja lese dei, men eg blei ganske bitt. Gav meg rundt bok 20, men så fann eg ut at serien var avslutta i USA etter at eg hadde gått utan å kjøpe bøker i serien i ti månadar, og så kjøpte og leste eg meg ajour.
Den er ok. Langt betre enn det vesle eg har prøvd av "Grøsserene", men absolutt ikkje "Stor litteratur". Men den er absolutt fin for yngre lesarar, det vil eg sei. Omtrent som Harry Potter, vil eg sei, men såklart med tendenser til repetitive plott, som i alle slike lange pocketseriar.
Den er ok. Langt betre enn det vesle eg har prøvd av "Grøsserene", men absolutt ikkje "Stor litteratur". Men den er absolutt fin for yngre lesarar, det vil eg sei. Omtrent som Harry Potter, vil eg sei, men såklart med tendenser til repetitive plott, som i alle slike lange pocketseriar.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte