Kinotråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

istid2 var en helt grei film egentlig. bærer preg av å være en oppfølger, og plottet var ikke like spennede som forrige gang.
skurkene var også litt påklistra og ikke helt troverdige.
men genialt morsome scener da!
alt i alt, jeg lo ræva av meg flere ganger, men det er ikke til å komme bortifra at historien ikke er like bra. såååå.. en smule skuffa, men hadde vel ikke egentlig forvanta noe annet.
men genialt morsome scener da!
alt i alt, jeg lo ræva av meg flere ganger, men det er ikke til å komme bortifra at historien ikke er like bra. såååå.. en smule skuffa, men hadde vel ikke egentlig forvanta noe annet.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Prøver du å ta livet av meg?Faile wrote:istid2 var en helt grei film egentlig. bærer preg av å være en oppfølger, og plottet var ikke like spennede som forrige gang.
men genialt morsome scener da!![]()
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Da har jeg sett istid 2. Alt i alt en ikke veldig spennende film. Ikke så altfor morsom film heller. Jeg hadde ikke forventet meg noe veldig bra heller, men det ble nok i litt i underkant av forventningene. Så... 6/10
Det som trakk mest opp av scenene med ekornet. Selv om det ikke hadde noe som helst med filmen ellers å gjøre da.
Det som trakk mest opp av scenene med ekornet. Selv om det ikke hadde noe som helst med filmen ellers å gjøre da.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Likte du eneren da?Sauegjeteren wrote:Da har jeg sett istid 2. Alt i alt en ikke veldig spennende film. Ikke så altfor morsom film heller. Jeg hadde ikke forventet meg noe veldig bra heller, men det ble nok i litt i underkant av forventningene. Så... 6/10
Det som er interessant er hvordan denne er sammenlignet med den
Gleder meg til denne filmen.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Eneren var jo helt konge den. Det minner meg på at det er for lenge siden jeg har sett den. Men i denne filmen fant jeg heller ikke noen morsomme sitater jeg kan gå rundt å rope ut. Dem var det flere av i forrige filmen. Er det kanskje feil å sammenligne dem?
næh.
næh.
istid er en typisk film det er vanskelig å lage oppfølger til... og jeg synes de ikke klarer det helt.
mannfred sin personlighetsendring faller heller ikke helt i smak.
mannfred sin personlighetsendring faller heller ikke helt i smak.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Så du den engelske faile? Jeg så den norske og husker ingen mannfred. Mammuten Manny, sabeltanntigeren Diego, dovendyret Sid og ekornet Scrat.
Regner nesten med at du mener Manny. Men er han så veldig forskjellig da? Han har venner og oppfører seg som høflig. Ikke store forandringen det. Og at han var uhøflig i første betyr ikke at det ikke blir bedre med venner. Men nå er jeg ikke sikker på det jeg sier heller. Alt for lenge siden jeg så 1ern. Men noe av det morsomste var Ildkongen. (Sier ikke mer av hensyn til de som ikke har sett filmen)
Hva slags karakter gir du den da Faile?
Regner nesten med at du mener Manny. Men er han så veldig forskjellig da? Han har venner og oppfører seg som høflig. Ikke store forandringen det. Og at han var uhøflig i første betyr ikke at det ikke blir bedre med venner. Men nå er jeg ikke sikker på det jeg sier heller. Alt for lenge siden jeg så 1ern. Men noe av det morsomste var Ildkongen. (Sier ikke mer av hensyn til de som ikke har sett filmen)
Hva slags karakter gir du den da Faile?
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-