Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Tja, jeg synes da ikke arr er noe særlig tøft. Jeg har kun ett som kanskje kan kalles for arr, er i hvertfall et permanent merke i huden. Etter en flaskekork. Den er strategisk plasert på armen, av 3 personer i militæret som klemte alt de kunne. Vi gjorde det på hverandre, og jeg skulle jo selvsagt holde ut lengst. Ett år senere har jeg fortsatt en ølkork på høyrearmen, bcgmerke på venstre 
jeg har et arr tversover magen etter at jeg som liten klatra på en plastdings som knakk rett av og spjæra huden der... men ellers har jeg vel ikke mange ordentlige arr... jo! har et i skulderen etter at broren min gikk løs på meg med gaffel
men det er ikke så stort da...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

500? Heller i retning av 150...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Høres ubehagelig ut. Men det finnes også de som skalperer hverandre og lignende for å vise respekt. Eller de som strikkhopper for å få respektKjetil wrote:Det finnes så mye merkelig i verden, det finnes jo folk som deler penishodet sitt i to deler, eller de mindre ekstreme, som bare deler tunga.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

ja, jeg kan tenke meg det er litt av et kick det der ja...Kjetil wrote:Eller de som hopper i strikk og fallskjerm for å ha det gøy. Jeg har meldt meg opp på fallskjermkurs. Gleder meg som en unge.
Men hva diskuterte vi igjen? Samme hva det var så tror jeg ikke vi hadde stort mer å si om det... Såååå? Jenter? Hva diskuterer vi nå?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.