Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
nynaeve91
Trollok
Posts: 21 Joined: Wed Mar 15, 2006 20:16
Location: Trøndelag.
Contact:
Post
by nynaeve91 » Mon Apr 17, 2006 17:52
.. beskylder klassen din for å være en gjeng med mørkefrender.
.. leser hundre sider i Tidshjulet-bøkene hver kveld.
Jeg vil ikke HA signatuur!
Shallis
Den Fortapte
Posts: 1316 Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo
Post
by Shallis » Mon Apr 17, 2006 20:50
...begynner å vente på å kunne flette håret
...spør kjæresten din om han vil være vokteren din
Hehe
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Mon Apr 17, 2006 20:52
..begynner å hate alle jentene i virkeligheten også
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Mon Apr 17, 2006 20:57
... Vinner i monopol, og benekter at du er spesiell
... Ikke fatter hvorfor jenter fnyser av hår nedenfor skuldrene; det er jo normalt!
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Mon Apr 17, 2006 21:04
Wolfbrother wrote: ... Vinner i monopol, og benekter at du er spesiell
... Ikke fatter hvorfor jenter fnyser av hår nedenfor skuldrene; det er jo normalt!
Dette er vel ikke veldig WoT, er det?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Mon Apr 17, 2006 21:14
Flere av mennene i wot har langt hår, jenter her (i min klasse) liker ikke det.
Refererte til Matt som i starten benektet å være spesiell (det var litt parodi i utsagnet mitt) til tross for at han vinner alt i kort, og spill.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Tue Apr 18, 2006 11:34
nynaeve91 wrote: .. leser hundre sider i Tidshjulet-bøkene hver kveld.
Det gjorde jeg.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Tue Apr 18, 2006 11:39
Hundre sider? n00bs.
Selvfølgelig, "hver kveld", som i "hver eneste kveld, hver eneste dag, hver eneste uke, hver eneste måned, hvert eneste år" blir en helt annen sak.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
Falya
Hengiven
Posts: 148 Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker
Post
by Falya » Tue Apr 18, 2006 16:27
.....når man drømmer at du må gå igjennom den første prøven for å bli en Innvidd og møte alle de ting man helst ikke vil se.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Thu Apr 20, 2006 18:51
...Når man er livredd for å møte en av de Fortapte, eller enda verre, en mann som kan lede Kraften.
...Når du stadig drømmer om å vandre i Steinen i Rift.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Rand al'Thor
Trollok
Posts: 19 Joined: Wed Mar 29, 2006 10:44
Location: Mausund City
Post
by Rand al'Thor » Thu Apr 20, 2006 20:10
... når du drømmer om å bli tatt opp som soldat i det svarte tårnet.
... når du setter opp ditt eget svette telt.
<<Vær hilset Rand al'Thor, Verdens Konge!>>
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Sat Apr 22, 2006 11:45
... når ein kallar seg Ashaman på alle nettstadane ein er på.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Sat Apr 22, 2006 19:28
... når du er blind for seriens relativt lave kvalitet.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Sat Apr 22, 2006 20:04
Terje wrote: ... når du er blind for seriens relativt lave kvalitet.
Utdyp...
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Falya
Hengiven
Posts: 148 Joined: Mon Apr 03, 2006 17:40
Location: Asker
Post
by Falya » Fri Apr 28, 2006 16:04
.......når man begynner å lakke den ene neglen en grønn mens alle de andre er røde.
Falya daughter of Rembold