Ringenes Herre
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Hemmelige agendaer blir det flere av, godeste Loki. Og var det ikke du som bare hadde lest de tre første Harry Potter-bøkene?Loki wrote:Det er eg einig i. Men i dei Harry Potter-bøkene eg har lese er histortia endå enklare og det er endå mindre djupare meining og endå færre hemmelige agendaer.Kjetil wrote:Syns nå historien er veldig enkel i RH, dessuten er det heller få dypere meninger eller hemmelige agendaer.
Eksepsjonelt stilig å uttale seg skråsikkert om noe en egentlig ikke har lest.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Fyrste fire, skjønt eg hugsar lite av fireren. Forøvrig fint at det blir fleire, men innan den tid er jo serien blitt langt lengre enn LotR uansett, så det skulle egentleg berre mangle at ei historie på 5000 sider har meir hemmelege agendaer enn ei historie på 1000...Terje wrote:Hemmelige agendaer blir det flere av, godeste Loki. Og var det ikke du som bare hadde lest de tre første Harry Potter-bøkene?Loki wrote:Det er eg einig i. Men i dei Harry Potter-bøkene eg har lese er histortia endå enklare og det er endå mindre djupare meining og endå færre hemmelige agendaer.Kjetil wrote:Syns nå historien er veldig enkel i RH, dessuten er det heller få dypere meninger eller hemmelige agendaer.![]()
Eksepsjonelt stilig å uttale seg skråsikkert om noe en egentlig ikke har lest.
Les posten min omatt, mann. Ærleg talt, kjenner du meg ikkje betre enn som så?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Så lenge det er dekkende kan det vere så vanskeleg å få auge på som det berre vil. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Huff ja. Jeg prøvde å forklare min bror og far hvorfor RH var bedre enn HP, men da de bare har lest HP ble dette vanskelig. Begge to er glade i å diskutere, og ingen av dem vil gi seg før de har fått gode argumenter, og bare såvidt da. Så kan noen her hjelpe meg å forklare dem hvorfor RH er mye bedre bygd enn HP hva verden går i?Hemmelige agendaer blir det flere av, godeste Loki. Og var det ikke du som bare hadde lest de tre første Harry Potter-bøkene?
Eksepsjonelt stilig å uttale seg skråsikkert om noe en egentlig ikke har lest.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Rand al'Thor
- Trollok

- Posts: 19
- Joined: Wed Mar 29, 2006 10:44
- Location: Mausund City
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
Det er jeg ikke enig i. lotr er bedre tEotW som en enkelt bok, i omtrent alt, men så har man jo gleden over at wot er en serie.Rand al'Thor wrote:Jeg syns Ringenes Herre er best av de toMen såklart er WoT aller best da
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Det er da ikke selvsagt. Bare fordi om det er et WoT-forum trenger du ikke skryte uhemmet av serien. Du kan faktisk like andre bøker også. Men kunne jeg trukket tilbake stemmen min hadde jeg gjort det, for bøkene er såpass forskjellige at de ikke bør sammenlignes på spørsmål om hva som er best.Rand al'Thor wrote:Jeg syns Ringenes Herre er best av de toMen såklart er WoT aller best da
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.

