Dataspill og andre spill!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Du bygger en by, og så er det om å gjøre å ta over alle de andre byene på øya. Enten ved å være snill; da gjør du byen så flott at de andre flytter til deg, eller ved å være slem; bygger en gigantisk hær og bomber løs på motstanderens by (ikke at det er noen bomber der). Det var vel hovedtrekkene...
Det kuleste på spillet er at du kan ha et kjæledyr som du oppdrar...
Det kuleste på spillet er at du kan ha et kjæledyr som du oppdrar...
. . .
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Husker jeg spilte mye Sims da det var nytt. Kjøpte til og med "Livin' it up"-pakka. Men det ble utrolig fort kjedelig. Det gikk rutine i alt etter hvert, og det eneste som egentlig var moro var å bygge hus...nynaeve91 wrote:Uh, spill. Sims2? Jeg er hekta. Fufufuuu...
Tror knapt jeg har rørt spillet de siste 3-4 åra, selv om jeg merkelig nok fortsatt har det liggende på hybelen...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Det morsomste med Sims er å bygge opp en mann karriere. Gjerne inne flere ting, først til topps innen et fag og så et annet. Og gjerne prøve å få fullt opp med egenskaper. Når man roter inn dame går det til nød, men med unger blir det rett og slett for mye styr for meg. Ett lite hus med en megamann/dame, det er tingen.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Enig i det meste her, selv om jeg synes det var litt kult med unger også...Sauegjeteren wrote:Det morsomste med Sims er å bygge opp en mann karriere. Gjerne inne flere ting, først til topps innen et fag og så et annet. Og gjerne prøve å få fullt opp med egenskaper. Når man roter inn dame går det til nød, men med unger blir det rett og slett for mye styr for meg. Ett lite hus med en megamann/dame, det er tingen.
Det kjedeligste var å se folk bruke koder, og faktisk syntes det var morsomt
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

En unge går, to unger til nød, men ikke flere. Da kreperer jeg.Enig i det meste her, selv om jeg synes det var litt kult med unger også...
Ja, huff. Jeg er ikke engang sikker på hvordan man skur på kodebrettet eller hva det nå skal kalles, men det blir jo ingen spenning i dette.Det kjedeligste var å se folk bruke koder, og faktisk syntes det var morsomt
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Å, The Sims var genialt!
Husker vi besøkte alle butikkene vi visste om når Livin' it up kom ut, men så var det utsolgt så vi måtte vente noen dager
For ikke å glemme den dagen vi gikk til skolen og fikk beskjed om at det var stengt fordi det brant fra en gassvogn på stasjonen, da ble det The Sims hele dagen
Husker vi besøkte alle butikkene vi visste om når Livin' it up kom ut, men så var det utsolgt så vi måtte vente noen dager
For ikke å glemme den dagen vi gikk til skolen og fikk beskjed om at det var stengt fordi det brant fra en gassvogn på stasjonen, da ble det The Sims hele dagen