Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Vi diskuterte pupper, og det neste logiske skrittet er jo selvsagt rumper.
Personlig elsker jeg rumper, men for og ikke for personlige spør jeg heller dere, hva dere synes? Er jo masse forskjellig en kan gjøre for å få en fin rumpe. Trening, klestil av de gode og enkle. Så har en jo det litt mer ekstreme som visst er blitt så populært, som innsprøytning av gud vet hva.
Personlig elsker jeg rumper, men for og ikke for personlige spør jeg heller dere, hva dere synes? Er jo masse forskjellig en kan gjøre for å få en fin rumpe. Trening, klestil av de gode og enkle. Så har en jo det litt mer ekstreme som visst er blitt så populært, som innsprøytning av gud vet hva.
Utseende har bare så utrolig lite å si! Det som betyr noe er om han har noe å si, noe fornuftig å si, altså, og hvordan han oppfører seg. Alder synes jeg også er bittelittegranne viktig. Synes en aldersforskjell på mer enn fem år begynner å bli for mye (for min smak). Romper kan se ut som de har lyst for min del.
Urban tilværelse
Ingen stor overaskelse, jeg er ikke enig.Ceres wrote:Utseende har bare så utrolig lite å si! Det som betyr noe er om han har noe å si, noe fornuftig å si, altså, og hvordan han oppfører seg. Alder synes jeg også er bittelittegranne viktig. Synes en aldersforskjell på mer enn fem år begynner å bli for mye (for min smak). Romper kan se ut som de har lyst for min del.
Kan begynne denne posten ved å sette opp to punkter, som jeg ikke kommer til å dvele ved.
1. Jeg sier ikke at utseendet er viktigere enn de "indre", ei heller at det "indre" er viktigere enn utseendet. Det er to forskjellige ting, som begge er viktige på hver sin måte.
2. Det finnes ikke et "toppen av skalaen perfekt utseendet", ei heller i den andre enden av skalaen. Alle mennesker er forskjellige, og vi blir heldigvis tiltrukket av forskjellige ting.
Sånn, nok om det, tenkte jeg skulle si noen ord om hvorfor utseendet er viktig, og hvorfor jeg tror alle som sier noe annet lyver. Kanskje det finnes unntak, men jeg er skeptiker av natur, og tror det ikke før jeg får se det.
Når du først møter ett menneske, er det utseendet som først betyr noe. Gjerne det som bestemmer om en vil bli bedre kjent med denne personen. Om det er fordi personen er rådeilig, eller ser veldig nerdete ut, så dømmer en etter utseendet, på godt eller vondt. Greit nok, i det lange løp har ikke førsteinntrykket av utseendet så mye å si. Det forandrer seg fort.
Jeg fikk intrykk av at Ceres mente at utseendet ikke hadde noe å si i et parforhold. Jeg er litt spent på hvordan en for eksempel kan ha et godt samliv, hvis en ikke er seksuelt tiltrukket av hverandre?
Personlig kan jeg bare bli glad av å se på kjæresten min, ikke fordi hun er den vakreste jenta i verden, men fordi jeg synes hun er den vakreste jenta i verden.
Hjelp, fant fort ut at jeg ikke hadde så mange gode agrumenter, ender vel bare opp ved at det er naturlig å bli tiltrukket av vakre mennesker. Det er så mange gode føleser som følger med det.
Selvfølgelig dømmer man alltid litt etter utseende, men for min del er jeg ikke på utkikk etter "rådeilige" typer. Men jeg er heller ikke interessert i slabbedasker og narkovrak og den type ting. Jeg synes man skal være rimelig velstelt. Så jeg bryr meg om utseende til en viss grad. Det jeg ikke bryr meg om er rumper, lår, magemuskler, over gjennomsnittlige neser, buskete øyebryn, briller, store sko etc etc...
Så hvilke trekk ved gutter apellerer?
Litt særegenhet, ikke-røyker, fornuftig alkoholforbruk. Dette er egenskaper man ser ved første blikk. Deretter kommer spørsmålet; har vi noe å snakke om? (Utenom været, felles kjente, bandet på scenen etc etc...) Deretter bryr jeg meg uhyre lite - gjentar: UHYRE LITE - om hvordan han ser ut. Etter at første ordveksling er overstått vet jeg gjerne litt mer om hva han driver med, hvorfor han driver med dette, hva han ønsker, hva han liker... Da betyr ikke magemuskler noe som helst.
Og Kjetil - hehe... man kan da være seksuelt tiltrukket av mennesker uten at de har rumper og muskler og sånt? Det har alt med personlighet å gjøre.
Så hvilke trekk ved gutter apellerer?
Og Kjetil - hehe... man kan da være seksuelt tiltrukket av mennesker uten at de har rumper og muskler og sånt? Det har alt med personlighet å gjøre.
Urban tilværelse
Vi var da ikke så uenige som jeg trodde en liten stund.
Selvsagt kan man være seksuelt tiltrukket av noen selv om ikke de har rumpe og pupper som ditt og datt. Jeg setter det bare litt på spissen for å få en diskusjon ut av det.
Magemuskler burde jo ikke bety noe som helst, de forsvinner jo ganske fort når gutten får seg en kjæreste.
Selvsagt kan man være seksuelt tiltrukket av noen selv om ikke de har rumpe og pupper som ditt og datt. Jeg setter det bare litt på spissen for å få en diskusjon ut av det.
Magemuskler burde jo ikke bety noe som helst, de forsvinner jo ganske fort når gutten får seg en kjæreste.
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
enig med kjetil.
førsteintrykk er i hovedsak basert på utseende. det er mer sannsynlig at jeg tar kontakt med en gutt jeg synes er attraktiv. viser det seg at jeg liker peronligheten hans, blir vi kanskje bedre kjent. hvis jeg ikke gjør det, driter jeg i det.
et godt utseende fanger interessen, mens en god personlighet holder på den.
naturligvis kan det jo skje at en gutt jeg ikke synes er fullt så attraktiv tar kontakt med meg. og da blir saken noe annerledes. for viser det seg da at jeg liker personligheten hans, kan det godt hende jeg vil bli bedre kjent. derfor må mennesker som ikke er så heldige med utseendet selv være flinke til å flytte fokus over på personligheten sin. de må stort sett jobbe mye mer for å fange interesse enn det pene menneesker må.
en annen ting er at vi har en tendens til å ville imponere andre. hvertfall i tenårene er nok det viktig. det kan kanskje være litt flaut å ha en stygg kjæreste. det høres tåpelig ut, men det er dessverre slik virkeligheten er.
og nok en ting: selvsikkerhet spiller en veldig stor rolle for i hvor stor grad man legger merke til et godt utseende. mange pene mennesker er ikke selv klar over at de er pene. og da legger ikke folk rundt dem merke til det i like stor grad.
det gjelder i det hele tatt å spille på de trekkene som er best. er du heldig med utseendet, så bruk det (dog ikke i for stor grad. det er bare irriterende). er du ikke det, men har en spennende personlighet, så bruk den. du må bare vite hvordan du skal flytte fokus over på dine egne gode kvaliteter (og ikke minst vite av hvilke kvalitetene dine som er best).
førsteintrykk er i hovedsak basert på utseende. det er mer sannsynlig at jeg tar kontakt med en gutt jeg synes er attraktiv. viser det seg at jeg liker peronligheten hans, blir vi kanskje bedre kjent. hvis jeg ikke gjør det, driter jeg i det.
et godt utseende fanger interessen, mens en god personlighet holder på den.
naturligvis kan det jo skje at en gutt jeg ikke synes er fullt så attraktiv tar kontakt med meg. og da blir saken noe annerledes. for viser det seg da at jeg liker personligheten hans, kan det godt hende jeg vil bli bedre kjent. derfor må mennesker som ikke er så heldige med utseendet selv være flinke til å flytte fokus over på personligheten sin. de må stort sett jobbe mye mer for å fange interesse enn det pene menneesker må.
en annen ting er at vi har en tendens til å ville imponere andre. hvertfall i tenårene er nok det viktig. det kan kanskje være litt flaut å ha en stygg kjæreste. det høres tåpelig ut, men det er dessverre slik virkeligheten er.
og nok en ting: selvsikkerhet spiller en veldig stor rolle for i hvor stor grad man legger merke til et godt utseende. mange pene mennesker er ikke selv klar over at de er pene. og da legger ikke folk rundt dem merke til det i like stor grad.
det gjelder i det hele tatt å spille på de trekkene som er best. er du heldig med utseendet, så bruk det (dog ikke i for stor grad. det er bare irriterende). er du ikke det, men har en spennende personlighet, så bruk den. du må bare vite hvordan du skal flytte fokus over på dine egne gode kvaliteter (og ikke minst vite av hvilke kvalitetene dine som er best).
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Det er det ikke ofte jeg leser, så deiligCostanca wrote:enig med kjetil.
Jeg hadde tenkt å nevne det med at det flaut å ha en stygg kjæreste, men det ble litt for pinlig, er jo utrolig teit.
Uansett, så er det jo slik at du ofte synes jenter blir penere og penere jo bedre kjent du blir med jenta. Selv om du oppdager "skavanker", blir hun finere jo mer tid du tilbringer sammen med henne.
Da er det bevist, vakre kvinner påvirker menns besluttsomhet!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Har det noengang vært tvil?Eivind wrote:Da er det bevist, vakre kvinner påvirker menns besluttsomhet!
For å ta noe lignende så kan jeg fortelle om en undersøkelse gjort i Canada. Det viser seg nemlig at det er kvinnelige hormoner i øl. Derfor ga de mange menn 6 øl og ba dem drikke dem opp innenn en time for å sjekke om de ble mer kvinnelige. Dette skjedde:
Mennene klarte ikke å kjøre bil, de ble følelsesmessig ustabile, de ble sentimentale og bablet i ett sett.
Det ble ikke gjort videre undersøkelser.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter