hehe, neida. jeg liker gutter langt bedre enn jenter. jenter er så bitchy og utspekulerte. gutter er mer ærlige. sånn generelt hvertfall. er de sure, gjør de noe med det og blir ferdige med det. jenter går i uker og måneder og tenker ut hvordan man skal finne en passende hevn, og går og samler opp negative følelser, til de blir til en tikkende bombe som plutselig eksploderer. og da får alt mye større betydning enn det skulle hatt. ting blir bare blåst ut av proporsjonene sine.
nei, huff. jeg er glad jeg ikke er gutt (dvs; ca 5 dager i måneden har jeg ikke noe høyere ønske enn å plutselig på magisk vis skifte kjønn). måtte forholde seg til sånne ondskapsfulle vesner.
Kjetil wrote:Om du liker meg eller ikke er ganske irrelevant for meg.
Meg også... Men jeg sier bare at du har en overlegen holdning på forumet her, og om du er slik ellers også så har jeg litt vanskelig for å forstå at de liker deg. Men ingen har sagt at mennesket er lett å forstå.
Nytt topic: Hva liker dere gutter å se på kino på den eller en av de første datene egentlig? Hvilken type film?
Jeg er en av de håpløse tilfellene som vil på filmer jeg liker. Er neppe å se på en klissefilm med ei jente nei. En veldig dårlig strategi har jeg lært med årene.
Det som funker best for min del er å gå på morsomme filmer, en som en kan snakke på et overfladisk nivå om etterpå, ikke en film full av dypere meninger og slikt.
Istid 2 eller slipp Jimmy fri ville vært gode filmvalg nå synes jeg. Kanskje Grizzly man til nød.