Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
psh. jeg vil i alle fall velge film selv. skal jeg måtte sitte stille i timevis, skal jeg i alle fall se noe som interesserer meg. kino er i det hele tatt noe dritt. hvis ikke det er virkelig sterke filmer som får deg til å glemme at det er kjedelig å sitte i en stol og glane rett fremover.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Nå ble jeg nysgjerrig. Er du ikke egoistisk nok til å tenke på deg selv først og fremst? Det er da like ille for deg å kjede deg i to timer som for ham. Jeg tror nok man må bestemme sammen ja.Faile wrote:det siste jeg ville ha ønska var at fyren jeg så filmen sammen med skulle sitte i 2 timer og kjeda seg liksom. så bedre at de bestemmer.
Men Ceres, du svarte ikke på hvorfor du liker gutter, evt. misliker dem. Jeg kom på det nå at det var ett feigt temaskifte. Men bare fortsett likevel dere på det dere driver med, bare jeg får svaret mitt fra Ceres
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
spørs helt hva slags planer du har.Sauegjeteren wrote:Nå ble jeg nysgjerrig. Er du ikke egoistisk nok til å tenke på deg selv først og fremst? Det er da like ille for deg å kjede deg i to timer som for ham. Jeg tror nok man må bestemme sammen ja.Faile wrote:det siste jeg ville ha ønska var at fyren jeg så filmen sammen med skulle sitte i 2 timer og kjeda seg liksom. så bedre at de bestemmer.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Joda, kan være enig her. Og filmen er heller ikke det viktigste, det bør jo helst være partneren som står i fokus. Men kino er selvsagt en fin måte å gå ut på uten å faktisk kommunisere så mye. Men så er det det med stemning da. Er man ute etter en romantisk stemning går man bare ikke en ren skytefilm. Og er man ute to "tøffe" sammen, som er ganske røffe utad er det kanskje løsningen igjen.Faile wrote:spørs helt hva slags planer du har. jeg overlever det meste av filmer. husker bare en film jeg avskydde, tror den het gal jente eller no. drama.drama.drama. bah.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Jeg har noen få ting å tilføye diskusjonen...
1.) Hvorfor jeg liker gutter...
I just do.
Det beste med gutter er øynene.
2.) Jeg liker gjerne selv å gå på filmer som er litt dypere, slik at man nettopp har noe å prate om når filmen er over, uansett hvordan gutten er sånn generelt. Ser et problem i at filmen skal være action da dette ikke helt skaper den rette stemningen, men alt til sin tid. Jeg er - som Kjetil - for at gutten velger filmen. Det gir meg en mulighet til å se hva han liker... Analyser analyser analyser...
1.) Hvorfor jeg liker gutter...
I just do.
2.) Jeg liker gjerne selv å gå på filmer som er litt dypere, slik at man nettopp har noe å prate om når filmen er over, uansett hvordan gutten er sånn generelt. Ser et problem i at filmen skal være action da dette ikke helt skaper den rette stemningen, men alt til sin tid. Jeg er - som Kjetil - for at gutten velger filmen. Det gir meg en mulighet til å se hva han liker... Analyser analyser analyser...
Urban tilværelse