Skin

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Periannath
Trollok
Trollok

Skin

Post by Periannath »

Dere burde lage et annet skin enn standard skinnet...
\m/ (-_-) \m/

All you have to decide is what to do with the time that is given to you
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Vet, det skal gjøres, men ja.. Vi begynner antageligvis å jobbe på det etter eksamen, da er skolen ferdig ;)
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Blir nok mye tid til å jobbe med siden denne uka. Matteeksamen på fredag, fri fram til da :D
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Lykke til med den. Skal bli flott å slippe denne nokså stygge turkise layouten... :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Er den turkis :shock:
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Eh. Tja. Grå-turkis...? :roll:
- Verg., Aen., 3.315.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

terje wrote:Eh. Tja. Grå-turkis...? :roll:
Slik er ikke min oppfatning av turkis :p

Men turkis eller ikke, bort skal den!

Fantasyforumet.net har forresten endret utseende på phpbb-forumet sitt med hell.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Herregud, det er ikke rart det er så laber aktivitet på alle disse norske fantasyforumene, når enhver dust som har lest RH skal lage seg et eget forum... :roll:

BWAHAHAHAHA! 8)
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Nå må det sies at fantasyforumet.net bruker et ferdig lagd skin. Vi skal lage vårt eget selv, det tar lenger tid, men da får vi det som vi vil ha det ;)

Ang. RH forum, så har du rett i at det blir veldig dumt når folk ikke klarer å samle seg på ett sted. Men litt mangfold er jo greit. Heldigvis er vi det eneste norske forumet dedikert til WoT, så for oss er det ikke noe problem :p
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Hehe, det er sant. :D

Forresten, i forbindelse med fantasyforumet.net: Jeg registrerte meg nettopp der, og i forbindelse med det nye skin'et deres, har jeg bare en ting å si: råstygt. Jeg mener, gusjebrunt? Det er mulig at jeg bare er vant til andre farger eller noe, men GUSJEBRUNT????
I tillegg synes jeg de hadde litt vel like farger - det er gjerne en fordel å bruke i alle fall noen kontrastfarger, slik at alt ikke bare flyter sammen til ei eneste (gusjebrun :shock: ) suppe...

Håper dere tar mer fornuftige valg mht. farger. :wink:
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Hehe, vi hadde tenkt å bruke de fragene vi har på hovedsida, og de ligner jo litt på fantasyforumet.net sitt :p
Forøvring bør dere være glad for at vi droppa å ha meny-fargen som bakgrunnsfarge på hovedsida og da og på forumet, vi merka at det ble ltt for sennepsbrunt :lol:

Får se hvordan det går, jeg prøvde å endre litt for noen uker siden, men jeg fikk ikke helt taket på hvordan det skulle gjøres. Ble litt sånn messy siden cssen enten kan komme fra administration delen eller egen fil :roll:
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Vel, så lenge dere beholder en bakgrunn som står i kontrast til skriftfargen, så er alt ok for meg. :)

Her er noen eksempler på gode forumlayouts:

http://www.guardiansgrove.com/forums/index.php? (vel og merke den selvlagde - hvis det er den vanlige blå vBulletin-layouten dere kommer til, kan dere skifte layout nederst i venstre hjørne)

http://heroescommunity.com (HC er temmelig "berømt" for å være et gammeldags utseende forum. Helt rene farger - med unntak av Bards' Glade Pyre - og god oversikt)

Håper dere fikk noen ideer. :)
- Verg., Aen., 3.315.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

terje wrote:Vel, så lenge dere beholder en bakgrunn som står i kontrast til skriftfargen, så er alt ok for meg. :)

Her er noen eksempler på gode forumlayouts:

http://www.guardiansgrove.com/forums/index.php? (vel og merke den selvlagde - hvis det er den vanlige blå vBulletin-layouten dere kommer til, kan dere skifte layout nederst i venstre hjørne)

http://heroescommunity.com (HC er temmelig "berømt" for å være et gammeldags utseende forum. Helt rene farger - med unntak av Bards' Glade Pyre - og god oversikt)

Håper dere fikk noen ideer. :)
Målet vårt er at når man trykker på forum på tidshjulet.net, så skal det føles som om man fortsatt er på samme siden. Altså blir nok fargene nogenlunde like de vi har der... Vi syntes de er stilige :)
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Har nå lagt til nynorsk for de som ønsker det :)
hydronses
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by hydronses »

Nynorsk er bra! Dere kan jo også tenke på Feng Shui når dere skal velge farger. Det kan være viktig for at folk ikke oppfatter siden som stressende...
How much time you have is not important, it is what you do with the time you have
Post Reply