Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg vet ikke med dere andre jenter der ute, men har ikke dere ofte lyst til å vite hvordan en gutt hadde klart seg med kvinnelige problem? Jeg har av og til tenkt tanken om å gi en kar p-piller over en periode, bare for å se hva som skjer. F.eks samboeren min
(Som er verste metalduden på øya, skjeggete og langhåret og ellers ganske mannlig på alle måter
)
Don't Panic!
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
ikke hvis konsekvensen var at du måtte gå gravid i ni måneder. for ikke å snakke om å ha ansvar for en drittunge resten av livet. *grøsse*Kjetil wrote:Hvilken effekt ville det ha hatt? Er jo noe lugubre hormoner oppi der.
Jeg vet ihvertfall om jeg hadde måtte tatt p-piller hver dag, hadde jeg glemt det, ofte.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Men hvis det blir en gutt så har du jo ansvaret for ham til han gifter seg, for ungkarer(veldig generelt) klarer ikke å holde orden!! Så når han endelig gifter seg så må det jo nesten være en lettelse for moren og en byrde for den stakkars dama 
Kanskje jeg ikke kommer til å gifte meg, bare på grunn av at jeg (som heterofil jente) må gifte meg med en mann
Kanskje jeg ikke kommer til å gifte meg, bare på grunn av at jeg (som heterofil jente) må gifte meg med en mann
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke har gjort det for lenge siden jeg. Tviler på at jeg ville likt noe slikt som en gutt hvis jeg var jente. Men da hadde jeg kanskje sett annerledes på detMoiraine Sedai wrote:Kanskje vi burde vurdere å konvertere til homofilien...
Og jenter som sier at øyet er det peneste på en gutt: En normal kar er mellom 70-120 kg, og dere fokuserer på et lite øyeeple? Tsk, tsk.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Øynene er jo sjelens vindu... Alt det andre rundt spiller liten rolle 
Last edited by Moiraine Sedai on Mon May 01, 2006 20:19, edited 1 time in total.
. . .
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte