Tester

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Tear
Trollok
Trollok

Post by Tear »

Joe normal - heldigvis! :)
Tear
Trollok
Trollok

morsomme tester

Post by Tear »

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

http://www.wotmania.com/personalitytest.asp

Your Test Results
You were just taking a basic personality test, and you chose to matched against anyone. That's a very equal-opportunity attitude to have. Nicely done! After some serious number crunching, the personality test determined that you are most like Nynaeve.

Eeeeh...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Du kan jo velge mellom å samanlikne deg mot kvinner, menn eller kven som helst, øvst. Tillegg: Men Nynaeve er kanskje ikkje den du helst vil verte samanlikna med?
Your Test Results
You were just taking a basic personality test, and you chose to matched against men. After some serious number crunching, the personality test determined that you are most like Vanin.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Fy faen! Jeg ble Egwene

Synes ikke akkurat jeg positivt korrelerer med hun.
Last edited by stefan_hoy on Sat Apr 29, 2006 20:22, edited 1 time in total.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

You were just taking a basic personality test, and you chose to matched against anyone. That's a very equal-opportunity attitude to have. Nicely done! After some serious number crunching, the personality test determined that you are most like Logain.

Jaja, da får dere bare vente til jeg blir gal da.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

stefan_hoy wrote:Fy faen! Jeg ble Egwene

Synes ikke akkurat jeg positivt korrelerer med hun.
Ble Egwene første gang jeg tok testen, jeg også. Har dog aldri blitt samme karakter to ganger. Forrige gang ble jeg vel Logain, og gangen før det, Birgitte. :lol:
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Stadig nye grader av selvinnsikt Terje?

Men vi liker Logain ja.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Your Test Results
You were just taking a basic personality test, and you chose to matched against anyone. That's a very equal-opportunity attitude to have. Nicely done! After some serious number crunching, the personality test determined that you are most like Logain.

Your Test Results
You were taking the version of the personality test that lets you find your perfect WoT mate. You were looking for a woman and believe that opposites attract. You romantic devil... After some playing around with the numbers a bit, it was determined that Moghedien is clearly the right person for you.

Moghedien faktisk. :|
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Your Test Results
You were just taking a basic personality test, and you chose to matched against men. After some serious number crunching, the personality test determined that you are most like Logain.

Your Test Results
You were taking the version of the personality test that lets you find your perfect WoT mate. You were looking for a woman and believe that opposites attract. You romantic devil... After some playing around with the numbers a bit, it was determined that Sevanna is clearly the right person for you.

Jaiks! Sevanna er jau ein av dei mest teite kvinnene i serien.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Your Test Results
You were taking the version of the personality test that lets you find your perfect WoT mate. You were looking for a woman and believe that the idea of opposites attracting is incorrect. After some playing around with the numbers a bit, it was determined that Nynaeve is clearly the right person for you.

Haha! :D
incanus wrote:Du kan jo velge mellom å samanlikne deg mot kvinner, menn eller kven som helst, øvst.
Er klar over det; har tross alt tatt denne testen kanskje 15 ganger, med jevne mellomrom de siste 4 åra. :P

Og det er jo dust å bare sammenligne seg med folk fra eget kjønn -- det er tross alt personligheten som sammenlignes.
- Verg., Aen., 3.315.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Hehehe!

Trodde du at du kom ut dårlig Terje, så vit at jeg fikk Egwene igjen. Drittest!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Dårlig ut av det? Nynaeve har jo store pupper. :P (Ref. til diskusjon et sted i tråden om "kvinnelige problemer". :P)

Og Egwene er da heller ikke verst? Intelligent, ressursfull, mektig -- med mindre du er av typen som foretrekker damer som er dummere, svakere, mindre mektig, og dårligere betalt enn deg? :P

EDIT: Aiaiai, dette ble en :P-full post. Tror jeg må kutte litt ned på :P, jeg... :P)

:P
Last edited by Terje on Sun Apr 30, 2006 0:06, edited 1 time in total.
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Your Test Results
You were just taking a basic personality test, and you chose to matched against anyone. That's a very equal-opportunity attitude to have. Nicely done! After some serious number crunching, the personality test determined that you are most like Tuon.

Your Test Results
You were just taking a basic personality test, and you chose to matched against men. After some serious number crunching, the personality test determined that you are most like Logain.

You were taking the version of the personality test that lets you find your perfect WoT mate. You were looking for a woman and believe that the idea of opposites attracting is incorrect. After some playing around with the numbers a bit, it was determined that Tuon is clearly the right person for you.

8) Med unntak av dei same idiotiidèene som 99% av alle kvinnelege karakterar i WoT har i overflod er ikkje Tuon så verst, om eg hugsar rett. Og Logain rocker jo.

Så eit par-tre tusen gonger betre resultat enn "Nynaeve", for å sei det på ein annan måte... :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Gjør jo ikke det selvfølgelig. Er bare det at jeg alltid har hatt negative vibber mot Egwene. Tror jeg ville blitt overkjørt liksom. Bare: Stefan, nå stikker du ut og lufter deg litt. Vil ikke se deg igjen før du begynner å oppføre deg voksen. Og jeg bare: OK..

Nynaeve er bedre enn som så! Først tar du imot ei skyllebøtte av de sjeldne, før hun tar deg tilbake igjen og stryker deg på ryggen hele natta :P
Post Reply