Loki wrote:Hm... eg har ein bitteliten følelse av at det er snakk om Lazarus?
Var ikke den jeg tenkte på, men det er vel broren til de to tror jeg.
Nettopp difor eg trudde det var han.
Men jepp, Ashaman har sikkert rett, einaste andre historia eg hugsar med Maria Magdalena og ei dame til i er oppdaginga av den tome grava. (Endeleg ei oppdaging vikingane ikkje i ettertid viste seg å ha gjort fyrst!)
Edit: Var feil det òg, ja. Mykje til religionsvitar eg er...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki wrote:Men jepp, Ashaman har sikkert rett, einaste andre historia eg hugsar med Maria Magdalena og ei dame til i er oppdaginga av den tome grava. (Endeleg ei oppdaging vikingane ikkje i ettertid viste seg å ha gjort fyrst!)
Det må i såfall være den første.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Bibelen.no wrote:Jesus hos Marta og Maria 38 Da de dro videre, kom han til en landsby der en kvinne som het Marta, tok imot ham *i sitt hjem.† 39 Hun hadde en søster som het Maria, og Maria satte seg ned ved Herrens føtter og lyttet til hans ord. 40 Men Marta var travelt opptatt med alt som skulle stelles i stand. Hun kom bort til dem og sa: «Herre, bryr du deg ikke om at min søster lar meg gjøre alt arbeidet alene? Si til henne at hun skal hjelpe meg.» 41 Men Herren svarte henne: «Marta, Marta! Du gjør deg strev og uro med mange ting. 42 Men ett er nødvendig. Maria har valgt den gode del, og den skal ikke tas fra henne.»
incanus wrote:Marta vert nemnt i Lukas-evangeliet òg:
Bibelen.no wrote:Jesus hos Marta og Maria 38 Da de dro videre, kom han til en landsby der en kvinne som het Marta, tok imot ham *i sitt hjem.† 39 Hun hadde en søster som het Maria, og Maria satte seg ned ved Herrens føtter og lyttet til hans ord. 40 Men Marta var travelt opptatt med alt som skulle stelles i stand. Hun kom bort til dem og sa: «Herre, bryr du deg ikke om at min søster lar meg gjøre alt arbeidet alene? Si til henne at hun skal hjelpe meg.» 41 Men Herren svarte henne: «Marta, Marta! Du gjør deg strev og uro med mange ting. 42 Men ett er nødvendig. Maria har valgt den gode del, og den skal ikke tas fra henne.»
... og hvis det var denne intetsigende og meningsløse (jepp, dette bibelsitatet synes jeg fortjener en pleonasme) bibelpassasjen Sau huska, så har han i alle fall røkt noe han ikke burde.
Eller så burde han kanskje gjøre det.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Bibelen.no wrote:Men Herren svarte henne: «Marta, Marta! Du gjør deg strev og uro med mange ting. 42 Men ett er nødvendig. Maria har valgt den gode del, og den skal ikke tas fra henne.»
SÅ DET ER DER ADAMS HAR DET FRÅ! Og så rett frå Guds munn, til og med!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!