Religion
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"Kor mange ting gjer Marta seg strev og uro med?", åpenbart. Herregud, Terje, følg med.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Nei, eg hevdar at det store spørsmålet om livet, universet, og alttingen i følgje Adams er "Kor mange ting gjorde Marta seg strev og uro med?" og at svaret på det er "42". Det er ikkje det same som å sei at meininga med livet er "Marta gjorde seg strev og uro med førtito ting", Terje.
No som me har sett kjelda kan me forresten åpenbart sjå at Adams har gjort ei lita feiltolking. Spørsmålet skal vere "Kor mange ting BURDE Marta gjort seg strev og uro med?" og svaret er at "Eitt er naudsynt".
No som me har sett kjelda kan me forresten åpenbart sjå at Adams har gjort ei lita feiltolking. Spørsmålet skal vere "Kor mange ting BURDE Marta gjort seg strev og uro med?" og svaret er at "Eitt er naudsynt".
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Det gøyale er at med dette meinar ikkje Terje nødvendigvis at "dette er så lite interessant at det nesten ikkje finst noko mindre interessant nivå å senke det ned på", men det er like plausibelt at han meinar "dette er så vannvittig interessant at same kor mykje uinterssant som blir pøst på det blir det ikkje mindre interessant."Terje wrote:Vanskelig.Kjetil wrote:Kunne dette ha blitt mindre interessant?
Jepp.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter