Håret mitt

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Trenger jeg en hårklipp?

JA
19
58%
NEI
14
42%

Total votes: 33

Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Har du klipt det ennå? Jeg synes helt klart du burde gjøre noe med håret, men ikke nødvendigvis kort... Kort er generelt sett ikke bra.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

la det gro ennå lenger! genialt alternativ! :D
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Dere får ta farvel med håret for innen klokka to i dag vil det ikke lenger være på hodet mitt.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Blei det klipp? Med 11 mot 12 stemmer?

Støtter
:)
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

And the crowd goes wild!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Hadet bra hår. Kommer ikke til å savne deg :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Har vi vilrkelig ikke noe bdre å gjere enn å diskutere om en gutt skal klippe håret sitt eller ikke? En litt unødig diskusjon...
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Da er det gjort, bilder legger jeg ut etter helgen. Og jeg må si at det var fryktelig uvant å ha så kort hår igjen. :|
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Thomdril
Asha’man
Asha’man

Post by Thomdril »

Ayreon wrote:Har vi vilrkelig ikke noe bdre å gjere enn å diskutere om en gutt skal klippe håret sitt eller ikke? En litt unødig diskusjon...
Tja.. Hva legger du egentlig i en unødvendig diskusjon? Dette er jo "Småprat", og vi skal kunne diskutere stort sett det meste mellom himmel og jord.. Og når det i tillegg er såpass mange innlegg i tråden, vil jeg tro vi har flere andre tråder på dette forumet som ikke er så pokkers nødvendige.. Hvis dette er en så jævla uinterresant diskusjon, foreslår jeg at du ikke deltar i den, for vi trenger jo tross alt ikke like alle trådene her... :? Hva med å finne på en ny tråd med et skikkelig nødvendig tema??
(Mener ikke å stikke deg helt ned her, men jeg personlig syns innlegget ditt var akkurat unødvendig. :wink:)
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Thomdril wrote:
Ayreon wrote:Har vi vilrkelig ikke noe bdre å gjere enn å diskutere om en gutt skal klippe håret sitt eller ikke? En litt unødig diskusjon...
Tja.. Hva legger du egentlig i en unødvendig diskusjon? Dette er jo "Småprat", og vi skal kunne diskutere stort sett det meste mellom himmel og jord.. Og når det i tillegg er såpass mange innlegg i tråden, vil jeg tro vi har flere andre tråder på dette forumet som ikke er så pokkers nødvendige.. Hvis dette er en så jævla uinterresant diskusjon, foreslår jeg at du ikke deltar i den, for vi trenger jo tross alt ikke like alle trådene her... :? Hva med å finne på en ny tråd med et skikkelig nødvendig tema??
(Mener ikke å stikke deg helt ned her, men jeg personlig syns innlegget ditt var akkurat unødvendig. :wink:)
Jeg har ikke vært her på lenge, så la meg være litt unødvendig jeg også.

For faen...
(jaja, nå spammer jeg igjen)
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Aner ikke hvordan du ser ut, men for alt i verden KLIPP DEG!
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Det er bilde av meg i bildetråden. :wink:
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Da har jeg fått med meg det :) Det er jo alt etter hvordan stil du vil ha videre... Du har jo helt klart en rocka stil, og da passer jo håret bra nok, men selv ville jeg halvert det å styla det. Da kunne jeg ha fått en frisyre som kunne vært rebelsk når jeg ville, og mer rafinert når det var det som jeg trengte.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Det jeg savna mest var å sette det i pigg. Men for å gi et bilde så er det maskinkort på sidene og i nakken, samt maksimum 2 centimeter langt på resten av hodet. Og voks for å ha pigg selvsagt.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Da har jeg fått med meg det Smile Det er jo alt etter hvordan stil du vil ha videre... Du har jo helt klart en rocka stil, og da passer jo håret bra nok, men selv ville jeg halvert det å styla det. Da kunne jeg ha fått en frisyre som kunne vært rebelsk når jeg ville, og mer rafinert når det var det som jeg trengte.
Da forsvinner vel litt av konseptet med rock? Rockere skal vel ikke være raffinerte?
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Post Reply