Ingen tvil om at artistutvalget var mye bedre i Kongeparken nei.
Når det er sagt: Selv om det kanskje hørtes ut slik på min forrige post, så er ikke konserter avgjørende for meg når jeg drar på russetreff. Viktigste er å dra med kjentfolk. Stavanger er dessuten for langt unna.
Stefan wrote:Ingen tvil om at artistutvalget var mye bedre i Kongeparken nei.
Når det er sagt: Selv om det kanskje hørtes ut slik på min forrige post, så er ikke konserter avgjørende for meg når jeg drar på russetreff. Viktigste er å dra med kjentfolk. Stavanger er dessuten for langt unna.
Har stor tro på at Kongeparken er best både på det musikalske og det sosiale, men hvis alle vennene dine drar en annen plass, drar en jo selvsagt der
Stefan wrote:Ellers er jeg utrolig lei av trancelåter, og særlig "Boten Anna"; særlig siden den har festet seg på hjernen .
Ja, enig der. Det er tragisk at en sånn søppelsang har blitt den offisielle russelåten.
jeg tror faktisk jeg har prestert å aldri høre den. eller så har jeg glemt det (ikke umulig - russearrangementer har en tendens til å oppleves som noe stykkevis og oppdelt når jeg tenker tilbake på dem).
Stine wrote:Jeg tror faktisk jeg har prestert å aldri høre den. eller så har jeg glemt det (ikke umulig - russearrangementer har en tendens til å oppleves som noe stykkevis og oppdelt når jeg tenker tilbake på dem).
Kjetil wrote:
Jeg kan fortsatt Draonstea din tei utenatt, så mulig det var den, fy faen det var en jævlig sang.
du kan den utenat, du bare vet ikke hva tittelen er? dragostea din tei eller noe i den dur er mer riktig.
tror forøvrig ikke det var den offisielle russelåten. mener å huske det var usher med yeah. (broren min var russ da, og han klarte å sørge for at jeg hørte begge en god del mer enn jeg hadde foretrukket.)
selvfølgelig. noen av guttene i klassen lagde telefonhøytaleren i klasserommet om til en uvanlig sterk vanlig høytaler. litt synd at de bare spillte drittmusikk
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.