Da blir det kappe, selv om jeg er litt usikker på om jeg kommer til å få det til... Må jo viske vekk plass i halsen og greier, er ikke helt sikker på hvordan den skal henge(sånn bak skuldrene eller nesten helt rundt henne). Har uansett kommet litt videre, har lagt til en liten pengepung og skissa staven hennes + litt mer skygger...
Er det ikke noen flere her som kan tenge noen av karakrerene? Jeg tror vi trenger noen av mennene... Lan har vi jo en bra utgave av allerede, men hva med f.eks. Rand sjæl eller Loial? Det må jo være noen som kan tegne menn her, jeg har i hvertfall ikke tenkt til å prøve på det selv.
Jeg har prøvd meg litt på Elayne(naturligvis på lekseplanen min ) og så har jeg en tegning av Matt liggende her en eller annen plass...Men først må jeg få scannern til å funke...slemme scanner
Hva om kappen flagrer litt bak henne? Jeg skal skanne inn en kulltegning av Nyn snart. Ble ikke noe fin, og hun ligner på søsteren til Matt. Blir bare den andre kulltegningen jeg lager, og jeg klarer ikkeå gjøre dem forskjellige
Whoa... Flagring. Jeg kan prøve, men tror ikke det blir så bra. God idé, allikevel. Kappen må jo nesten henge bak skuldrene uansett, hvis ikke blir det nok bare kluss.
Mener kulltegning av Egwene. Vet ikke hvorfor jeg skrev Nyn. Whoa, stort!
Jeg tegnet henne på kvelden, hvis det kan være en unnskyldning. Den ble skeiv ;( Øynene hennes er for åpne, men det er jo mulig å fikse på. Lagde henne i kull fordi Matt ble ganske bra. Jeg tenkte på å lage hele kroppen, men det ble det ikke noe av. Tror jeg skal prøve på det en annen gang!
Skal begynne å tegne etterhvert tenker jeg, men akkurat nå har jeg fire tegneoppgaver som skal leveres inn, særemne i kunst og kulturhistorie og så klart eksamen som kommer om tre uker Må begynne å pugge
Den kulltegningen av Egwene fin! Nesten sånn jeg forestiller meg henne
Og forresten, bare sånn at dere veit det, kan det ta en stund før Moiraine får kappe hvis jeg ikke får veldig god tid på skolen en dag. Driver og lager en kjole, og den må prioriteres fordi den må vre ferdig til en bestemt dato.
Kunne vært kult å se disse tegningene med litt tusjing på seg...
Tror de ville blitt mye bedre med litt farger, ettersom de nå er ganske så utydelige...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
den av Elayne er utrolig fin, selvom den godt kunne ha hatt et mer realistisk ansikt. (men smak og behag..) hvilke farger hadde du tenkt på kjolen? rødt og gull? (grønn og lilla? )
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.