Uff, elleve dager til siste eksamen, og så blir det vel noen uker i Trondheim etter det, for å nyte friheten -- ingen skole, ingen foreldre, ingen jobb, men ei heller noen penger.
Og du?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Siste eksamen den 16. juni. Forlater vel bredbåndet mitt noen dager etter, men som du nå har erfaring med blir det nok aktivitet her inne etterhvert igjen. I hvertfall om været ikke forblir så nydelig som det har vært i det siste, da må jeg vel heller sitte ute! (Men litt forum-tid blir det alltids).
Heldigvis slipper jeg å forlate mitt i sommer, i og med at foreldra mine endelig har skaffa seg skikkelig internettoppkobling. Og hvis jeg klarer å få til det jeg har ambisjoner om i sommer, så kan jeg nyte finværet mens jeg er på internett. Får bare håpe det ikke er vanskeligere å sette opp et beskytta trådløst nettverk enn jeg innbiller meg...
- Verg., Aen., 3.315.
Du trenger internettoppkobling, 1 stykk trådløs router, 1 stykk PC med trådløst nettverkskort og 1 stykk menneske smartere enn den gjennomsnittlige hunden.
Stæsjet er i alle fall i orden; mennesket er det kanskje verre med.
Men men, man prøver til man får det til, og hvis man føkker det opp noe jævlig, gjør ikke det noe. Datamaskiner kan jo formateres, og routere restartes...
- Verg., Aen., 3.315.
Forøvrig kan jeg jo nevne at jeg kommer til å være borte nesten hele sommerferien, skal mer eller mindre overalt. Mexico, Lofoten, aLEP, hyttetur osv... Men jeg tviler på at dere bryr dere