for de som ikke skal ha, maks plass på spilleren, kan man nå få en PackardBell på 1Gb til 800kr, dette er svært billig, men spilleren ser ikke så bra ut siden di har brukt alle pengene på minnet , ikke på utsene!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
ashaman17 wrote:for de som ikke skal ha, maks plass på spilleren, kan man nå få en PackardBell på 1Gb til 800kr, dette er svært billig, men spilleren ser ikke så bra ut siden di har brukt alle pengene på minnet , ikke på utsene!!
Jeg er godt fornøyd med min Apple iPod mini 6gb sølv som forøvrig er identisk med spilleren til dronningen av Storbritannia. Hvis ikke det er et kvalitetsstempel så vet ikke jeg.
How much time you have is not important, it is what you do with the time you have
hydronses wrote:Jeg er godt fornøyd med min Apple iPod mini 6gb sølv som forøvrig er identisk med spilleren til dronningen av Storbritannia. Hvis ikke det er et kvalitetsstempel så vet ikke jeg.
At du liker den? Eller at dronninga visst nok har den?
Stefan wrote:Jeg har en iPod mini 4G, og jeg elsker den. Skulle ønske meg litt mer lagringsplass og litt lengre batteritid, men det har kommet på den nye minien. iPod mini er dessuten en av de stiligste mp3-spillerene på markedet, utseende-messig (mener jeg da).
Jeg har sølv, og kunne ikke vært mer enig med deg.
Hører Walkman-mobilene til Sony Ericsson er ganske bra. Sony Ericsson W800i fikk terningkast 5 i itavisen. Er jo bare 512 mb da. Litt lite, men det følger med en minnekort på 512 mb.
Jeg har nå en Sony Ericsson z600 og har blitt vant til klapp-telefon, så hvis jeg skulle kjøpe en Walkman-mobil ville det nok bli en W500i selv om den bare har 256 mb og ikke har mulighet for minnekort.
Jeg bruker mobilen min SE k750i mer og mer som mp3 spiller nå. Er bare 90 mb totalt jeg kan disponere, men ved fornuftig plassfordeling blir det ca 10-15 sanger. Skal prøve å skaffe meg softwaren til w800i siden alt annet er så godt som likt på mobilene...
Funker hvertfall bra med musikk på mobil så lenge du bruker headphones.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ceres wrote:Hva med batteri-levetid på mobil-mp3-spillerne?
Har ingen håndfaste opplysninger om batterilevetiden på mobiler ved avspilling, men fra egne erfaringer føler jeg at den er på nivå, eller bedre enn ipoden min.
Last edited by Simen on Thu Aug 25, 2005 14:56, edited 1 time in total.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.