Rangeringer o.l.

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Rangeringer o.l.

Post by Shallis »

Er sikkert en eller flere tråder om det her, men finner ingen...

Er det noen som kunne gi meg full oversikt over rangstigene? Blandt alle... Syns det er stilig å vite.

Vet at "Gode" Kvinner starter med:
Villstyring
Novise

Men der stopper vel kunnskapen min...

Hjelp? Interessert i både mørkefrender og ikke... og kvinner og menn...
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Det er en meget logisk oppbyggning av systemet, og ja - det finnes i hvert fall en tråd. (Den er stengt nå, het vel Ranger eller noe sånt og lå på forslag og innspill eller Kunngjøringer). Kan imidlertid ikke gi deg noen full og hel oversikt. Admins liker nemlig godt å holde oss medlemmer litt i mørket, og for dere nye er det jo spennende å se hva som skjer etterhvert... Vil ikke ødelegge overraskelsene...
Urban tilværelse
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Jeg skjønner jo det,, og at rekkefølgen er logisk har jeg på en måte skjønt... Men det er liksom enda bedre å se hvor høy rang en har når man ser hvor mange hakk det på en måte er før... Blir lixm enda kulere=P

Skikkelig fjortistendenser i språket her... Dere får unnskylde... Hyperdag i dag=P
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Den lettaste måten å finne det ut på er å sjå gjennom medlemslista, sortert etter antal innlegg.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Men det går ikke bare på innlegg, men også på kvaliteten på innleggene og annen fortreffelig innsats her på forumet.

Se på Kjetil og Loki f.eks. Nå har Kjetil flere innlegg enn Loki, men Loki er fremdeles Nae'blis, mens Kjetil er fortapt.

(Var ikke ment som å implisere at det er en generell kvalitetsforskjell på innleggene dere imellom, men bare for å illustrere at kvantitet ikke er eneste faktor. :) )
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hehe... jeg skal vedde lua mi på at det er en feil fra admins side. Nae'blis er nemlig den høyeste mannlige mørkefrende tittelen, og den kan bare innehas av en av gangen. Den ble antakeligvis bundet til Loki for ei stund tilbake, men med Kjetils postefrekvens er det jo slettes ikke rart at tittelen kanskje bør flyttes nå.

Men for all del - du kan ha rett også Stefan, og at admins har bestemt at Loki fortjener tittelen bedre... Vet ikke...
Urban tilværelse
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Det er jeg for så vidt enig i...

Men med fare for å virke litt "mørkefrendeaktig"
Hva ville vel dette forumet vært uten Kjetils brilliante innlegg...?
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Hva ville vel dette forumet vært uten Kjetils brilliante innlegg...?
Prøver du å sleike den potensielt nye Nae'blis i r*? Du er meg en fin Lightfriend må jeg si :P
..ellers kan De kalle meg Hoy.
SirGalrim
Hengiven
Hengiven

Post by SirGalrim »

Menn:

Sauegjeter: 0+ innlegg
Image

Soldat: ~50+ innlegg
Image

Hengiven: ~100+ innlegg
Image

Asha’man: ~250+ innlegg
Image

M’hael: ~1000?+ innlegg
Image

Den Gjenfødte Dragen: Spesial: Terje
Image

De andre grupperingene kan du finne ut selv. :P
A Memory of Light - memoryoflight.com
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Tuuuusen takk SirG...

Stilig... Regner med at tallende er de samme for de andre... men hadde likt å vite navn og sånn på resten...

Takk igjen...

Håper du ikke har noe i mot og bli kalt SirG... Jeg syns det var stilig...
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Ceres wrote:Hehe... jeg skal vedde lua mi på at det er en feil fra admins side. Nae'blis er nemlig den høyeste mannlige mørkefrende tittelen, og den kan bare innehas av en av gangen. Den ble antakeligvis bundet til Loki for ei stund tilbake, men med Kjetils postefrekvens er det jo slettes ikke rart at tittelen kanskje bør flyttes nå.

Men for all del - du kan ha rett også Stefan, og at admins har bestemt at Loki fortjener tittelen bedre... Vet ikke...
Den lua må du nok se lenge etter, Ceres. Feil fra admins side? pffh :P

Det er nå slik at topprangene etterhvert blir bundet, og at "førstemann" får rangen, heldigvis har dette vært medlemmer vi er godt fornøyd med i de tre tilfellene. Så det at noen overstiger nr 1 i antall poster vektlegges ikke så altfor mye (sannsynligvis bare mørkegruppa det skjer i óg). Hvis vi skulle ta en skikkelig opprydning i "dårlige" tråder/poster, kan fort mange innlegg bli slettet, da sannsynligvis fra disse fremadstormende 2, 3, 4 'erne, og tilbake på plass igjen. Og vi kan da ikke ha altfor vandrende titler heller når det er snakk om rokkering av øverste hold. Men så får vi se om troner blir veltet, hvis skjebnen vil det slik.

Edit: Gratulerer med post nr 2000, Ceres!
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Simen wrote:
Ceres wrote:Hehe... jeg skal vedde lua mi på at det er en feil fra admins side. Nae'blis er nemlig den høyeste mannlige mørkefrende tittelen, og den kan bare innehas av en av gangen. Den ble antakeligvis bundet til Loki for ei stund tilbake, men med Kjetils postefrekvens er det jo slettes ikke rart at tittelen kanskje bør flyttes nå.

Den lua må du nok se lenge etter, Ceres. Feil fra admins side? pffh :P

Det er nå slik at topprangene etterhvert blir bundet, og at "førstemann" får rangen, heldigvis har dette vært medlemmer vi er godt fornøyd med i de tre tilfellene. Så det at noen overstiger nr 1 i antall poster vektlegges ikke så altfor mye (sannsynligvis bare mørkegruppa det skjer i óg). Hvis vi skulle ta en skikkelig opprydning i "dårlige" tråder/poster, kan fort mange innlegg bli slettet, da sannsynligvis fra disse fremadstormende 2, 3, 4 'erne, og tilbake på plass igjen. Og vi kan da ikke ha altfor vandrende titler heller når det er snakk om rokkering av øverste hold. Men så får vi se om troner blir veltet, hvis skjebnen vil det slik.

Edit: Gratulerer med post nr 2000, Ceres!
Hvor skal jeg sende lua, da?

Hehe, jeg synes dette høres veldig fint ut, Simen. Det gjør det på en måte litt enklere, og det gir kreditt for lang og tro tjenenste... :) Jeg skulle nok aldri ha tvilt på admins utmerkede lederegenskaper!

Og: Oooo! :shock: 2000 poster...
Urban tilværelse
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

For kvinner går det vel noe slikt:
Villstyring
Novise
Innvidd
Aes Sedai
....

Men hvordan blir man Mørkefrende?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Lieungh wrote:Men hvordan blir man Mørkefrende?
Det finner du i guiden vår.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Prøver du å sleike den potensielt nye Nae'blis i r*? Du er meg en fin Lightfriend må jeg si
Hva for noe?? :o

Jeg bare sier at jeg syns innleggene hans er kule. Gir alle dere andre noe å irritere dere over...

Morro med noen som liker å provosere :P

Å jeg er så snill atte :roll:
Post Reply