Rangeringer o.l.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Rangeringer o.l.
Er sikkert en eller flere tråder om det her, men finner ingen...
Er det noen som kunne gi meg full oversikt over rangstigene? Blandt alle... Syns det er stilig å vite.
Vet at "Gode" Kvinner starter med:
Villstyring
Novise
Men der stopper vel kunnskapen min...
Hjelp? Interessert i både mørkefrender og ikke... og kvinner og menn...
Er det noen som kunne gi meg full oversikt over rangstigene? Blandt alle... Syns det er stilig å vite.
Vet at "Gode" Kvinner starter med:
Villstyring
Novise
Men der stopper vel kunnskapen min...
Hjelp? Interessert i både mørkefrender og ikke... og kvinner og menn...
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Det er en meget logisk oppbyggning av systemet, og ja - det finnes i hvert fall en tråd. (Den er stengt nå, het vel Ranger eller noe sånt og lå på forslag og innspill eller Kunngjøringer). Kan imidlertid ikke gi deg noen full og hel oversikt. Admins liker nemlig godt å holde oss medlemmer litt i mørket, og for dere nye er det jo spennende å se hva som skjer etterhvert... Vil ikke ødelegge overraskelsene...
Urban tilværelse
Jeg skjønner jo det,, og at rekkefølgen er logisk har jeg på en måte skjønt... Men det er liksom enda bedre å se hvor høy rang en har når man ser hvor mange hakk det på en måte er før... Blir lixm enda kulere=P
Skikkelig fjortistendenser i språket her... Dere får unnskylde... Hyperdag i dag=P
Skikkelig fjortistendenser i språket her... Dere får unnskylde... Hyperdag i dag=P
Den lettaste måten å finne det ut på er å sjå gjennom medlemslista, sortert etter antal innlegg.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Men det går ikke bare på innlegg, men også på kvaliteten på innleggene og annen fortreffelig innsats her på forumet.
Se på Kjetil og Loki f.eks. Nå har Kjetil flere innlegg enn Loki, men Loki er fremdeles Nae'blis, mens Kjetil er fortapt.
(Var ikke ment som å implisere at det er en generell kvalitetsforskjell på innleggene dere imellom, men bare for å illustrere at kvantitet ikke er eneste faktor.
)
Se på Kjetil og Loki f.eks. Nå har Kjetil flere innlegg enn Loki, men Loki er fremdeles Nae'blis, mens Kjetil er fortapt.
(Var ikke ment som å implisere at det er en generell kvalitetsforskjell på innleggene dere imellom, men bare for å illustrere at kvantitet ikke er eneste faktor.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Hehe... jeg skal vedde lua mi på at det er en feil fra admins side. Nae'blis er nemlig den høyeste mannlige mørkefrende tittelen, og den kan bare innehas av en av gangen. Den ble antakeligvis bundet til Loki for ei stund tilbake, men med Kjetils postefrekvens er det jo slettes ikke rart at tittelen kanskje bør flyttes nå.
Men for all del - du kan ha rett også Stefan, og at admins har bestemt at Loki fortjener tittelen bedre... Vet ikke...
Men for all del - du kan ha rett også Stefan, og at admins har bestemt at Loki fortjener tittelen bedre... Vet ikke...
Urban tilværelse
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Menn:
Sauegjeter: 0+ innlegg

Soldat: ~50+ innlegg

Hengiven: ~100+ innlegg

Asha’man: ~250+ innlegg

M’hael: ~1000?+ innlegg

Den Gjenfødte Dragen: Spesial: Terje

De andre grupperingene kan du finne ut selv.
Sauegjeter: 0+ innlegg

Soldat: ~50+ innlegg

Hengiven: ~100+ innlegg

Asha’man: ~250+ innlegg

M’hael: ~1000?+ innlegg

Den Gjenfødte Dragen: Spesial: Terje

De andre grupperingene kan du finne ut selv.
A Memory of Light - memoryoflight.com
Den lua må du nok se lenge etter, Ceres. Feil fra admins side? pffhCeres wrote:Hehe... jeg skal vedde lua mi på at det er en feil fra admins side. Nae'blis er nemlig den høyeste mannlige mørkefrende tittelen, og den kan bare innehas av en av gangen. Den ble antakeligvis bundet til Loki for ei stund tilbake, men med Kjetils postefrekvens er det jo slettes ikke rart at tittelen kanskje bør flyttes nå.
Det er nå slik at topprangene etterhvert blir bundet, og at "førstemann" får rangen, heldigvis har dette vært medlemmer vi er godt fornøyd med i de tre tilfellene. Så det at noen overstiger nr 1 i antall poster vektlegges ikke så altfor mye (sannsynligvis bare mørkegruppa det skjer i óg). Hvis vi skulle ta en skikkelig opprydning i "dårlige" tråder/poster, kan fort mange innlegg bli slettet, da sannsynligvis fra disse fremadstormende 2, 3, 4 'erne, og tilbake på plass igjen. Og vi kan da ikke ha altfor vandrende titler heller når det er snakk om rokkering av øverste hold. Men så får vi se om troner blir veltet, hvis skjebnen vil det slik.
Edit: Gratulerer med post nr 2000, Ceres!
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Hvor skal jeg sende lua, da?Simen wrote:Den lua må du nok se lenge etter, Ceres. Feil fra admins side? pffhCeres wrote:Hehe... jeg skal vedde lua mi på at det er en feil fra admins side. Nae'blis er nemlig den høyeste mannlige mørkefrende tittelen, og den kan bare innehas av en av gangen. Den ble antakeligvis bundet til Loki for ei stund tilbake, men med Kjetils postefrekvens er det jo slettes ikke rart at tittelen kanskje bør flyttes nå.
Men for all del - du kan ha rett også Stefan, og at admins har bestemt at Loki fortjener tittelen bedre... Vet ikke...![]()
Det er nå slik at topprangene etterhvert blir bundet, og at "førstemann" får rangen, heldigvis har dette vært medlemmer vi er godt fornøyd med i de tre tilfellene. Så det at noen overstiger nr 1 i antall poster vektlegges ikke så altfor mye (sannsynligvis bare mørkegruppa det skjer i óg). Hvis vi skulle ta en skikkelig opprydning i "dårlige" tråder/poster, kan fort mange innlegg bli slettet, da sannsynligvis fra disse fremadstormende 2, 3, 4 'erne, og tilbake på plass igjen. Og vi kan da ikke ha altfor vandrende titler heller når det er snakk om rokkering av øverste hold. Men så får vi se om troner blir veltet, hvis skjebnen vil det slik.
Edit: Gratulerer med post nr 2000, Ceres!
Hehe, jeg synes dette høres veldig fint ut, Simen. Det gjør det på en måte litt enklere, og det gir kreditt for lang og tro tjenenste...
Og: Oooo!
Urban tilværelse
Det finner du i guiden vår.Lieungh wrote:Men hvordan blir man Mørkefrende?
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Hva for noe??Prøver du å sleike den potensielt nye Nae'blis i r*? Du er meg en fin Lightfriend må jeg si
Jeg bare sier at jeg syns innleggene hans er kule. Gir alle dere andre noe å irritere dere over...
Morro med noen som liker å provosere
Å jeg er så snill atte