Rangeringer o.l.

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Tjaa, joo da... Det er vel sant det. Men de har ikke så mye de skulle ha sagt når du ikke er i Tårnet heller. Det var jo ikke mange som bestemte over Moiraine=)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Du får danne en allianse med Amyrlins Trone da vet du, slik som Moiraine og Siuan :P
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Jeg får vel det=D Eller bare snike med unna Tårnet som Cadsuane(eller noe) hehe... Jeg skal nok klare meg. Jeg er veldig selvstendig=)
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Lurer på åssen du skal greie det på et forum :P Å snike seg unna blir vel å ikke være her i perioder, det er vel ikke noe særlig? hehe
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Hmm... Tjaa..! Vi får jo se da=P
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

incanus wrote:Slik som på dette biletet?
Image

Det er i so fall fordi bileta er PNG-bilete, der det som er grått er gjennomsiktig. Internet Explorer 6, som den elendige nettlesaren den er, støtter ikkje gjennomsiktige PNG-bilete, og du får dermed den grå kanten. Men er no rart at det ikkje er på alle...
Image
Det er ikke like ille, men Ceres og Eivind som på dette bildet er grå rundt kanten. Min egen blant flere er det ikke noe galt med...
Image
Du og Akira har like rangringer, men det er bare din som får grått på seg... Merkelige greier. Det er jo ikke noe problem, bare litt pussig.
. . .
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Det er en utrolig lett løsning på dette. Det blir brukt forskjellig bakgrunnsfarge på hver post, eller lik farge på annenhver, så de med den lyseste (blå) bakgrunnen vil vise det grå, mens den mørkere er samme som "det grå rundt" ikonene. Så vi sier igjen, bytt nettlesere for best opplevelse!

Tror jeg da, i min IE er det en mer blå bakgrunn rundt logoene som skiller seg ut fra begge bakgrunner.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg tror ikke alle sammen vet at Lothair Mantelar er en figur fra WoT-universet. Han var den som fant opp hvitekappenes regler og var den som skrev den boka som Galad er så glad i (husker ikke navnet).

Jeg regnes jo som en "god" man i dette forumet, og stiger derfor i gradene der. Det betyr at jeg blir etterhvert soldat, hengiven, Asha'man osv...

Jeg er en hvitekappe og vil derfor opplyse alle om at jeg kun infiltrer disse blasfemiske mannlige brukerne av Saidin. :)

Mitt håp er at hvis jeg bli en stor nok bruker i dette forumet at dere skal opprette en egen tittel til meg som Kaptein-general, slik Pedron Niall og
Spoiler
Eamon Valda var.

Er dette mulig?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Hm, topprang (ville blitt spesial) i en rangordning vi ikke bruker...? Da må du isåfall bli veldig godt likt av oss... :wink:
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Alt dette slitet. Til hvilken nytte Lothair? Noen har bare ikke tatt poenget :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Simen wrote:Hm, topprang (ville blitt spesial) i en rangordning vi ikke bruker...? Da må du isåfall bli veldig godt likt av oss... :wink:
Jeg får vel bare begynne å smiske. :D

Det at det skulle vært i en rangordning dere ikke bruker er vel for så vidt rett, men hvitekappene er jo på de godes side. Vi er bare litt mer radikale i vår tro og tanker.

Men jeg lover herved å ikke halshugge noen hekser eller trollmenn, annet enn verbalt. :wink:

Det var dessuten på veldig lang sikt jeg tenkte...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Post Reply