Rangeringer o.l.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Den Fortapte
-
- Den Fortapte
-
- Den Fortapte
Det er en utrolig lett løsning på dette. Det blir brukt forskjellig bakgrunnsfarge på hver post, eller lik farge på annenhver, så de med den lyseste (blå) bakgrunnen vil vise det grå, mens den mørkere er samme som "det grå rundt" ikonene. Så vi sier igjen, bytt nettlesere for best opplevelse!
Tror jeg da, i min IE er det en mer blå bakgrunn rundt logoene som skiller seg ut fra begge bakgrunner.
Tror jeg da, i min IE er det en mer blå bakgrunn rundt logoene som skiller seg ut fra begge bakgrunner.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg tror ikke alle sammen vet at Lothair Mantelar er en figur fra WoT-universet. Han var den som fant opp hvitekappenes regler og var den som skrev den boka som Galad er så glad i (husker ikke navnet).
Jeg regnes jo som en "god" man i dette forumet, og stiger derfor i gradene der. Det betyr at jeg blir etterhvert soldat, hengiven, Asha'man osv...
Jeg er en hvitekappe og vil derfor opplyse alle om at jeg kun infiltrer disse blasfemiske mannlige brukerne av Saidin.
Mitt håp er at hvis jeg bli en stor nok bruker i dette forumet at dere skal opprette en egen tittel til meg som Kaptein-general, slik Pedron Niall og
Er dette mulig?
Jeg regnes jo som en "god" man i dette forumet, og stiger derfor i gradene der. Det betyr at jeg blir etterhvert soldat, hengiven, Asha'man osv...
Jeg er en hvitekappe og vil derfor opplyse alle om at jeg kun infiltrer disse blasfemiske mannlige brukerne av Saidin.

Mitt håp er at hvis jeg bli en stor nok bruker i dette forumet at dere skal opprette en egen tittel til meg som Kaptein-general, slik Pedron Niall og
Spoiler
Eamon Valda var.
Er dette mulig?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
- Sauegjeter
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg får vel bare begynne å smiske.Simen wrote:Hm, topprang (ville blitt spesial) i en rangordning vi ikke bruker...? Da må du isåfall bli veldig godt likt av oss...

Det at det skulle vært i en rangordning dere ikke bruker er vel for så vidt rett, men hvitekappene er jo på de godes side. Vi er bare litt mer radikale i vår tro og tanker.
Men jeg lover herved å ikke halshugge noen hekser eller trollmenn, annet enn verbalt.

Det var dessuten på veldig lang sikt jeg tenkte...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov