Det var rett og slett bare tragisk.Stine wrote:litauen var best, da... "we are the winners - of eurovision". hah.
MGP- Trollokene vinner?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Fantasy Freak
- Hengiven

Nei huff! Litauen var den mest sugne sangen jeg noen gang har hørt. Og da regner jeg også med alt det skvipet jeg må høre fra lillesøstra mi hver dag.
Den var så u-original og teit at det var til å le av. Faktum var at jeg LO høyt mens de sang bare for å slippe å høre.
Ellers er jeg enig med Moiraine Sedai om at de som sang "a capella" (legg merke til hvordan det skrives...) var flinke. Det er så utrolig tøft å høre alle lydene de kan få til bare med munnen...
Den var så u-original og teit at det var til å le av. Faktum var at jeg LO høyt mens de sang bare for å slippe å høre.
Ellers er jeg enig med Moiraine Sedai om at de som sang "a capella" (legg merke til hvordan det skrives...) var flinke. Det er så utrolig tøft å høre alle lydene de kan få til bare med munnen...
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Egentlig ser jeg på MGP for å rakke ned på sangerne og låtene
De synger så utrolig falsk! Nesten alle sammen! Fatter ikke at de får det til! Attpåtil har de monitor i øret, så de kan ikke skylde på at de ikke hører seg selv eller musikken...
Og noen låter burde aldri ha vært med heller. For eksempel Litauen sitt bidrag. Jeg er sint på dem
De har ødelagt nattesøvnen min! Jeg ligger og gremmes om kvelden.
De synger så utrolig falsk! Nesten alle sammen! Fatter ikke at de får det til! Attpåtil har de monitor i øret, så de kan ikke skylde på at de ikke hører seg selv eller musikken...
Og noen låter burde aldri ha vært med heller. For eksempel Litauen sitt bidrag. Jeg er sint på dem
Flere av låtene er ikke så verst faktisk. De kunne fort blitt en hit, og er bedre enn mange låter som faktisk ble en hit. Jeg skal ikke nevne navn, for det kunne jo være noen som tilfeldigvis liker dem...
Det er sangerne som ikke holder mål. Flere sang så surt at selv tonedøve ville synes noe ikke stemte.
Det er sangerne som ikke holder mål. Flere sang så surt at selv tonedøve ville synes noe ikke stemte.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte