Fantasy-RPG

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Kjetil wrote:PS: De grønne sin sarkasme og spydigheter er ikke så velutviklede.
Hey, nå må du ikke generalisere her. Noen som har sakene i orden. Men er enig at "for det at" er dårlig norsk og kan misforstås.

Så får denne posten være straff nok for slike slibrige utsagn. :)
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Det virker som om denne tråden er utsnakket, så kanskje vi skal forandre fokus? Istedefor slik RPG-er som den vi har her, så kanskje noen kan foreslå noen gode fantasy-rollespill?

Jeg har forøvrig spilt lite dataspill, men har prøvd både Elder Scrolls og Dungeon Siege. Ingen var spesielt gode...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Lothar
Asha’man
Asha’man

Post by Lothar »

Lothair Mantelar wrote:Det virker som om denne tråden er utsnakket, så kanskje vi skal forandre fokus? Istedefor slik RPG-er som den vi har her, så kanskje noen kan foreslå noen gode fantasy-rollespill?
Er det dataspill o.l. du mener her; sjekk ut Warcraft, det er dritfett.
Hvis ikke; sjekk tittelen.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Er det dataspill, prøv "Neverwinter Nights". Basert på Wizards of the Coasts "Forgotten Realms"-modul til (A)D&D. 2'ern kommer snart, men i mellomtida tilbyr 1'ern mye morro for en billig penge, ettersom en "Best of Atari"-utgave er ute nå.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply