Nei, ærlig talt! Om jeg noen gang skulle (mot all fornuft) gifte meg inn i et harem, så skulle det hvertfall ikke vært ditt! Kanskje en på min side, men du er jo fortapt...Kjetil wrote:Tror jeg ikke noe på før jeg får se det, skulle ha lett ha lurt deg til å bli kone #57.Eirin wrote:ÆÆÆÆÆSJ!Kjetil wrote:Jeg er selvsagt uenig, bare for å være det, tenker på å starte min egen polygamisekt.
*grøssen* Polygami er bare sprøtt, så jeg hadde aldri blitt med i noe sånt...
Bare tanken, uff nei.
Jeg holder meg til en om gangen, jeg
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
Hæææ?Kjetil wrote:Det er faktisk en eksklusiv klubb, køen for å bli med er lang, og elimineringsprossesen er omfattende.
Klubb?
Jeje, kanskje jeg skulle danne meg et harem?
Med bare menn liksom
Så kunne jeg ha satt dem til å vaske huset for meg...
Blir du med Kjetil??
Du kan få vaske kjelleren
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
Okey, jeg tapteStine wrote:eneste grunnen til at han sier nei er fordi han sitter og venter på en invitasjon til mitt harem.Kjetil wrote: Takk for invitasjonen, men nei takk.![]()
Da får jeg vel bare finne norn andre til å vaske kjelleren min, da...
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
Menssmerter, ja...
Den beste medisinen er en joggetur straks man får mensen. Spenner opp musklene.
(Snakker ikke som legestudent her, kun som kvinne. Fungerer for min del, uansett hvor brutalt det høres ut. Man må ta det straks man føler det kommer, om man utsetter det til smertene blir virkelig ille er det liksom så vanskelig å komme i gang med jogginga.)
Den beste medisinen er en joggetur straks man får mensen. Spenner opp musklene.
(Snakker ikke som legestudent her, kun som kvinne. Fungerer for min del, uansett hvor brutalt det høres ut. Man må ta det straks man føler det kommer, om man utsetter det til smertene blir virkelig ille er det liksom så vanskelig å komme i gang med jogginga.)
Urban tilværelse
Jeg hater menssmerter. De er helt jævlige. Jeg lever på paracet, ibux eller ibuprox i tre dager når jeg får mensen. Så ligger jeg bare i senga mi og klager.
Men varmeflaske på magen pleier og fungere på meg, eller å ha noe å konsentrere seg om, trening pleier å funke veldig bra=D
Men varmeflaske på magen pleier og fungere på meg, eller å ha noe å konsentrere seg om, trening pleier å funke veldig bra=D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"