Eksamen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Min jobb startar fyrst om to veker. Dessutan har eg høyrt dei har veldig stor pågang av folk som vil ha sommerjobb der i år, så eg håpar på få og sjeldne skift. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
jeg kom opp til matteeksamen. mamma syntes det var en god idé å ta meg med på fjellet så jeg kunne lese der. grunnen til at jeg har vært fraværende liksom.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Idag presterte jeg noe ganske fantastisk, var overbevist om at jeg skulle ha nynorsk eksamen.
Etter jeg hadde skrevet 2 A4 sider, og slått opp på hvert jævla ord, går det opp for meg at nynorskeksamen er på onsdag, det er jo bokmål idag. Følte meg en smule dum.
Jeg hater forøvrig nynorsk mer enn noen gang.
Etter jeg hadde skrevet 2 A4 sider, og slått opp på hvert jævla ord, går det opp for meg at nynorskeksamen er på onsdag, det er jo bokmål idag. Følte meg en smule dum.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Gni det inn..Faile wrote:oh. må si at du har laga ris til egen bak Razz
Haha. Er du ferdig alt for det?Kjetil wrote:Idag presterte jeg noe ganske fantastisk, var overbevist om at jeg skulle ha nynorsk eksamen.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Auda, den er lei. Litt eksamenståke i hodet, kanskje? For et par år sida glemte jeg at det var tentamen, så jeg fikk en liten overraskelse da jeg kom på skolen...Kjetil wrote:Idag presterte jeg noe ganske fantastisk, var overbevist om at jeg skulle ha nynorsk eksamen.
så du er ikke den eneste som surrer.
Last edited by Lieungh on Mon May 29, 2006 12:48, edited 1 time in total.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Det er i sannhet det eneste som kan redde denna karen i alle fall. Får presset ut det viktigste av dem i alle fall. Får ikke noen A, men det trenger jeg heller ikke i år.Terje wrote:Hehehe, det der høres ut som meg. Leste kanskje 200 sider av det 3000 sider store pensumet i vår...stefan_hoy wrote:Har eksamen i morgen, pensum på 1050 sider
Men forelesningsnotatsurfing er ganske morsomt.
Til høsten joiner jeg deg i en eller annen samfunnsvitenskapelig retning; da blir det fruktbare diskusjoner her da!
..ellers kan De kalle meg Hoy.