Et fantastisk nettsted

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Tja da er jeg i gang med kamp mot serie lederen, som har scoret 16 mål på 4 kamper, og sluppet inn... 0 mål :shock: I'm dead meat :roll: Uansett takk for hjelpen :)

EDIT; tapte bare 6 null 8)

Edit2; Jeg tapte bare 1-6 dagen etterpå i en vennskapskamp 8)
Last edited by Wolfbrother on Thu May 11, 2006 16:51, edited 2 times in total.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Flott!

Send meg gjerne en pm hvis du lurer på noe mer; så kjeder vi ikke livet av de andre her.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

så kjeder vi ikke livet av de andre her.
Er ikke alle som gidder å lese alt, så bare fortsett. :P
Morten wrote:www.wikipedia.org

Begynn på A.
Beste. Posten. Noensinne.

Forsåvidt også et godt tips. Få ting er like morsomt som å følge spennende lenker rundt på wikipedia. Begynn i en artikkel som omhandler noe du interesserer deg for, og følg liker som ser morsomme ut. Fun For Nerds! :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Da tar jeg meg friheten til å spørre om en ting til; Hvordan er det at et lag vinner, og et taper, jeg mener hva avgjør tingen?.

Jeg spilte to kamper mot et lag på samme dag. Først så tapte jeg 0-7 så ble det 1-1... Han var vel ranket som en av de 8000 beste...

Så ble det 1-1 igjenn, denne gangen mot en som var ranket som en av de 10 000 best. Jeg er da blant de 500 000, og vel så det :roll:
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

I forbindelse med at Simen gjorde meg oppmerksom på at jeg nå hadde 2000 (!) poster, så måtte jeg se det med egne øyne og bladde opp på medlemslista. I samme øyeblikk ser jeg jo at en del medlemmer har egne sider som de linker til her. Jeg har tidligere vært inne hos Loki og sett hva han skriver om, så i dag gikk jeg inn på Damien Frosts side.

http://spaces.msn.com/lasse-lompe/

Jeg håper jeg ikke bryter noen copyright-rettigheter her, eller noe Damien, men jeg synes virkelig ett og annet du skrev her var virkelig bra, så jeg kopierer det herved over slik at folk leser det, til tross for at de er for late til å klikke seg inn på sida di. (Og må jeg si - jeg føler med deg hva angår den lisensfyren!)

Måtte lisensmannen brenne i helvete!

Her sitter jeg å ser Martha(Stewart) på tv3, totalt uvitende om den ondskapens skikkelse som sniker seg rundt husveggene(Til mitt forsvar vil jeg si at skolearbeidet fristet veldig lite.. ). Plutselig ringer det på døren. Hvem kan det være?, tenker jeg mens jeg går ut av stua. Jeg åpner døren. En mørk skikkelse! Den drar frem et ID-kort. Der står det NRK... Gjennom øynene kan du se det som kjennetegner disse skapningene. Gløden av ren ondskap.

"Hvor gjorde jag av trestaken min?" tenker jeg febrilsk før jeg kommer på at det ikke finnes noe som tar knekken på disse. Febrilsk skifter tankene mine i hodet. "Skal jeg lyve og si at jeg ikke har tv?"? Først tenker jeg, GO 4 IT!! Men jeg ombestemmer meg.. Jævla pingle!! DOUGH!!!

Vel, kanskje det hadde vært litt lettere om man ikke sitter å ser på det forbudte apparat idet Satans Avkom meldte sin ankomst... Tror jeg går for lydløs tv nå fremover, eller, vel, nå er det vel ikke noen vits lengre. De bør få seg en bjelle slik at de kan høres på en kilometers avstand eller noe. Det må da være noen gode skikkelser her i verden som har som oppgave å frelse og beskytte oss fra disse? Yin må jo ha sin Yang!! Hvor er min skytsengel???

Noen som blir med på litt terror?? *et ondt glis viser seg i ansiktet*

Muhahahahahahahahahaha...
"Trestaken" - det første jeg tenkte på var Buffy... Kan hende jeg har sett for mye i det siste... Jeg har også hatt tv på hybelen nå i snart to år, og lever stadig i konstant frykt for lisensmannen. Hver gang noen ringer på som jeg ikke har oversikt over så venter jeg, ser ut vinduet, er usikker og endelig bestemmer jeg meg kanskje for å åpne... paranoid? Neeei...
År 2006, du vet at du lever i 2006 når:

1.Du taster inn en pin-kode på mikroovnen
2. Du har 15 telefonnummere til en familie på 3 personer
3. Du sender en email til den personen som sitter ved siden av deg
4. Årsaken til at du har mistet kontakten med gamle venner, er at du ikke har e-mail adressen deres
5. Du har jobbet på samme kontorpult i 4 år, men for tre ulike firmaer
6. Din sjef ikke klarer å gjøre din jobb
7. Lunsjen din består av rå fisk som du spiser med pinner
8. Du ringer familien for å høre om de er hjemme idet øyeblikket du kjører inn i garasjen
10. All reklame på tv har en internetadresse under
11. Du får panikk om du glemmer mobiltelefonen din hjemme og du må snu for å hente den
12. Det første du gjør når du står opp er å gå online, før du henter en kaffe i espressomaskinen
13. Du legger hodet på skakke når du ler
14. Du leser dette og nikker og ler
15. Du vet presis hvem du skal sende denne mailen videre til
16. Du er for opptatt til å legge merke til at nummer 9 i denne listen er borte
17. Du måtte scrolle opp igjen for å sjekke at den faktisk ikke var der
18. Og nå sitter du der og ler for deg selv:-)
Du har bare så utroilg rett hva angår ni'ern! Og de eterpå, spes kanskje sytten.

Herlig nettside Damien!
Urban tilværelse
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

www.penisland.net
Ei flott side om penner. Kan man ønske seg noe mer?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ceres wrote:Jeg håper jeg ikke bryter noen copyright-rettigheter her, eller noe Damien, men jeg synes virkelig ett og annet du skrev her var virkelig bra, så jeg kopierer det herved over slik at folk leser det, til tross for at de er for late til å klikke seg inn på sida di. (Og må jeg si - jeg føler med deg hva angår den lisensfyren!)

Måtte lisensmannen brenne i helvete!

Her sitter jeg å ser Martha(Stewart) på tv3, totalt uvitende om den ondskapens skikkelse som sniker seg rundt husveggene(Til mitt forsvar vil jeg si at skolearbeidet fristet veldig lite.. ). Plutselig ringer det på døren. Hvem kan det være?, tenker jeg mens jeg går ut av stua. Jeg åpner døren. En mørk skikkelse! Den drar frem et ID-kort. Der står det NRK... Gjennom øynene kan du se det som kjennetegner disse skapningene. Gløden av ren ondskap.

"Hvor gjorde jag av trestaken min?" tenker jeg febrilsk før jeg kommer på at det ikke finnes noe som tar knekken på disse. Febrilsk skifter tankene mine i hodet. "Skal jeg lyve og si at jeg ikke har tv?"? Først tenker jeg, GO 4 IT!! Men jeg ombestemmer meg.. Jævla pingle!! DOUGH!!!

Vel, kanskje det hadde vært litt lettere om man ikke sitter å ser på det forbudte apparat idet Satans Avkom meldte sin ankomst... Tror jeg går for lydløs tv nå fremover, eller, vel, nå er det vel ikke noen vits lengre. De bør få seg en bjelle slik at de kan høres på en kilometers avstand eller noe. Det må da være noen gode skikkelser her i verden som har som oppgave å frelse og beskytte oss fra disse? Yin må jo ha sin Yang!! Hvor er min skytsengel???

Noen som blir med på litt terror?? *et ondt glis viser seg i ansiktet*

Muhahahahahahahahahaha...
"Trestaken" - det første jeg tenkte på var Buffy... Kan hende jeg har sett for mye i det siste... Jeg har også hatt tv på hybelen nå i snart to år, og lever stadig i konstant frykt for lisensmannen. Hver gang noen ringer på som jeg ikke har oversikt over så venter jeg, ser ut vinduet, er usikker og endelig bestemmer jeg meg kanskje for å åpne... paranoid? Neeei...
"You do it to yourself, you do, and that's what really hurts, yes you do it to yourself you do, you and no one else, you do it to yourseeeeeeeellllllfffffff..."
Ehem. Poenget er at du alltid skal kjøpe TV i navnet til den personen hjemme hos foreldra dine som betaler lisensen, ettersom du kan ha så mange TV-er du bare vil, hvor du vil, på samme lisensen. Eksempel: Skulle jeg kjøpe meg TV, ville jeg kun oppgitt min fars navn, slik at jeg ikke hadde blitt offer for lisensmannen.

n00bs :roll:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Klart det, Terje. Mitt står også i navnet på de der hjemme... Det er imidlertid slik at NRK gjerne ønsker at så mange som mulig betaler, og dersom de ser en tv, så skal man gjennomgå rimelig masse for å slippe og betale...
Urban tilværelse
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Bra linker for så vidt Akira, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har tatt jegerprøva? Er du rett og slett en Tony Soprano som elsker dyr, men gir beng i menneskerasen? :P
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

stefan_hoy wrote:Bra linker for så vidt Akira, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har tatt jegerprøva? Er du rett og slett en Tony Soprano som elsker dyr, men gir beng i menneskerasen? :P
Jepp, jeg elsker dyr, og den som skader dyr skal få smake både øks og rifle i feil ende.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Terje wrote:
Morten wrote:www.wikipedia.org

Begynn på A.
Beste. Posten. Noensinne.
Nei. Denne er best. Lættis i ca fem min:
Akira wrote:stefan_hoy skrev:
Bra linker for så vidt Akira, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har tatt jegerprøva? Er du rett og slett en Tony Soprano som elsker dyr, men gir beng i menneskerasen?

Jepp, jeg elsker dyr, og den som skader dyr skal få smake både øks og rifle i feil ende.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Thomdril
Asha’man
Asha’man

Post by Thomdril »

For dere som er glad i fotball (helst norsk) er dette et sted du kan bruke tid på:
www.veientilullevaal.no
Du kan vinne billetter til en cup-kamp, om du får bra nok score..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Ja, vi har jo www.sau.no :lol:

btw mange bra linker her ;)
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Denne her er helt ekstremt bra. Jeg får lættis hver gang!

http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHei ... =1&t=t&f=b

Denne er også morro. Og fryktelig irriterende :P

http://www.legit.dk/

Og de gjenfortalte historiene til Sverre er også noe å få med seg

http://www.nesteklikk.no/sverres_navle/index.html

Og snakkende katter er jo søte da :D

http://video.google.com/videoplay?docid ... lking+cats

Kos dere da :)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Post Reply