Selv har jeg drevet med et knippe idretter. Fotball i 10 år, og vært en liten tur innom basket. Om sommeren spiller jeg mye volleyball. Drevet med kampsport, holdt på lengst med Taekwondo, slutta etter 1,5 år fordi jeg måtte i militæret.
Nå trener jeg masse kardiotrening, vil ha av meg 5 kilo før jeg begynner på styrketrening. Så jeg trener to ganger om dagen. Går en tur på rundt 2 timer hver morgen før frokost, trener etter middag. Enten langsykling eller jogging. Annenhver dag helst.
Jeg gjør sjelden ting halveis, så det kom som litt av et sjokk på kroppen min etter å ha vært relativt rolig i ett halvt år, og gå rett på så mye, men jeg er en stor fan av press
Har også begynt å saumfare grønnsak, frukt, fisk og kyllinghyllene på butikken og lager meg middag selv. Tenke seg til.
Planen fremover er som nevnt å trene styrke og litt jogging på si. Når jeg skal studere til høsten tenkte jeg det ville være lurt å være vant med å trene mye da, siden jeg kommer til å sitte mye på ræva som student. Nå har jeg en ganske fysisk jobb, men da blir det nok verre.