TWoT quiz-tråd - Plottavsløringar i spoiler.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
incanus wrote:
Nei, det er ikkje godt nok, eg vil vite korleis han gjorde det. Og det er lov å skrive om til norsk, ikkje berre kopiere frå Encyclopaedia WoT...
Jeg synses at alle burde holde seg for gode til å gjøre slikt mot pliktoppfyllende hvitekapper. Jeg håper ingen får noen gode ideer.Kjetil wrote: Brukte han ikke ei slynge, som traff noen tønner, som falt oppå Hvitekappene?
Og svaret på Asha'man sitt spørsmål:
Kin Tovere lager kikkerter i Cairhien.
Hvilke dyr og vesener lever i Ødelandet Aiel? (vil ha så mange som mulig)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Det var dårleg... Og når det er so enkelt å finne svaret...
OK, det var frykteleg dårleg/feil formulert. Prøver på ny:
I samanheng med kva folkegruppe høyrer me om ma'avron?
Hint: "Five ride forth, four return."
- Gara - ei giftig øgle
- Toskritt - giftig slange, ein døyr før ein har tatt to skritt
- Fjellkonge - giftig slange
- Stinkormer
- Sorda - ei udugeleg rotte
- Capar
- Blodslange
- Purpursnok - ikkje giftig
- Raud hoggorm - giftig
- Gulfloge
- Motai - ein larve
- Pluss det Sauegjeteren nemnte.
OK, det var frykteleg dårleg/feil formulert. Prøver på ny:
I samanheng med kva folkegruppe høyrer me om ma'avron?
Hint: "Five ride forth, four return."
Last edited by Torbjørn on Fri Jun 16, 2006 15:39, edited 2 times in total.
Forresten, eg trur me set ei klar grense for kva som skal i spoiler. Vert litt meir publikumsvenleg då:
Alt etter Himmelens Flammer/The Fires of Heaven skal setjast i spoiler frå no.
Det vil seie, at viss ein spør om kva Demandred gjorde i Kaosets Herre, må iallfall svaret setjast i spoiler, men spør ein kven som døydde i Himmelens Flammer, treng ein ikkje skjule noko.
Eit lite tillegg:
"Alt" er ei sanning med modifikasjonar. Meiner då berre slikt som kan avsløre noko av handlinga. Spørsmål/svar som ikkje direkte røper noko stort treng ein ikkje setje i spoiler. Døme på dette er spørsmål som "kor mange marked i Far Madding kan utlendingar handle på?" og "kva er den høgaste rangen i den seanchanske hæren?"
Alt etter Himmelens Flammer/The Fires of Heaven skal setjast i spoiler frå no.
Det vil seie, at viss ein spør om kva Demandred gjorde i Kaosets Herre, må iallfall svaret setjast i spoiler, men spør ein kven som døydde i Himmelens Flammer, treng ein ikkje skjule noko.
Code: Select all
[spoiler="Boka det er spoiler frå"]Spørsmålet/svaret.[/spoiler]"Alt" er ei sanning med modifikasjonar. Meiner då berre slikt som kan avsløre noko av handlinga. Spørsmål/svar som ikkje direkte røper noko stort treng ein ikkje setje i spoiler. Døme på dette er spørsmål som "kor mange marked i Far Madding kan utlendingar handle på?" og "kva er den høgaste rangen i den seanchanske hæren?"
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Beklager, det har ingenting med Sjøfolket å gjere. Hintet eg gav burde gjere det litt enklare... Kan kome med eitt til: Ordet ma'vron er funnen i ein tekst, men mange trur det er det same som a'vron, tilskodarar. Ein Aes Sedai er av ei anna oppfatning, nemleg at det er ei forkorting e.l. for namnet på folkegruppa eg er ute etter.