Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
aiai. akira drar meg med på djevelskap.
camp. hm. nei..? jeg har telt, og to venninner å dele teltet med, om det ikke blir for trangt og jeg må sove utafor
trenger jeg en camp?
camp. hm. nei..? jeg har telt, og to venninner å dele teltet med, om det ikke blir for trangt og jeg må sove utafor
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Hehe, det blir i hvertfall moro djevelskap.Faile wrote:aiai. akira drar meg med på djevelskap.![]()
camp. hm. nei..? jeg har telt, og to venninner å dele teltet med, om det ikke blir for trangt og jeg må sove utafortrenger jeg en camp?
Nei, du trenger ikke en camp. Jeg bare lurte
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg drar på klassetur til Sverige på mandag, og blir derfor fraværende fra dette forumet i minst 5 dager.
Vi drar kl. 5 om morgenen, noe som blir hardt, men det hardeste blir nok det at jeg ikke får full dekning av VM den uken.
Har for anledningen skiftet sigg. Jeg synes den passer nokså bra.
Vi drar kl. 5 om morgenen, noe som blir hardt, men det hardeste blir nok det at jeg ikke får full dekning av VM den uken.
Har for anledningen skiftet sigg. Jeg synes den passer nokså bra.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Hmm.. Får nesten litt dårlig samvittighet for dette her, men uansett så kan jeg si at jeg mister ett hetl forumfritt døgn da klassa skal på fjelltur i morgen. Men fortvil ikke, jeg er nok tilbake tirsdagskvelden.
Sagt for å berolige meg selv.Sauegjeteren wrote: Men fortvil ikke, jeg er nok tilbake tirsdagskvelden.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
jo. har undra på hvor han har tatt veien ja. men. fikk jo nærmest panikk forrige gang han blei borte. hold på å ringe alle sjukehusa der han bor for å sjekke om de hadde ham der i koma.
han er savnet. merkes på antall poster. kom hjem igjen terje!!!
han er savnet. merkes på antall poster. kom hjem igjen terje!!!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?