Sommerbildet ‘06
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Men jeg lurer på en ting. Burde vi innføre litt regler til denne konkurransen? Sånn at det f.eks. bare er lov til å bidra med ett bilde per person, sånn at hele tråden ikke blir oversvømt med bilder som egentlig ikke er nødvendige? Eller at vi poster masse bilder, og så velger ut noen få av dem til en finale hvor vi stemmer fram vinneren...
Men i kveld følte jeg meg litt kunstnerisk, så da trasket jeg ut i hagen med kameraet og tok en del bilder. De fleste ble ganske horrible (spesielt forsøkene på å forevige en humle), men jeg klarte i det minste å ta et godt bilde av moren min under middagen. Det ser jeg på som en liten personlig seier, fordi 1 av 100 av bildene av henne blir OK og 1 av 1000 blir bra.
Feast your eyes on my amatørmessige sommerbilder:

Men i kveld følte jeg meg litt kunstnerisk, så da trasket jeg ut i hagen med kameraet og tok en del bilder. De fleste ble ganske horrible (spesielt forsøkene på å forevige en humle), men jeg klarte i det minste å ta et godt bilde av moren min under middagen. Det ser jeg på som en liten personlig seier, fordi 1 av 100 av bildene av henne blir OK og 1 av 1000 blir bra.
Feast your eyes on my amatørmessige sommerbilder:

Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Her oppe mot nord er det ennå ikke blitt skikkelig sommer, men bare vent! Det skal nok bli noen flotte, værbitte sommerbilder fra Færøyene! Noen som har vært der, forresten?
Edit: det høres ut som jeg bor på Færøyene, men jeg skal bare dit på ferie altså.
Edit: det høres ut som jeg bor på Færøyene, men jeg skal bare dit på ferie altså.
Last edited by Nynaeve on Sat Jun 24, 2006 16:53, edited 1 time in total.
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
blomsterbilder fra sommeren? javel:

høm. og så var det et av meg ja. ikke sånn sinnsykt skarpt, men jeg har ikke verdens beste kamera for å si det slik.

høm. og så var det et av meg ja. ikke sånn sinnsykt skarpt, men jeg har ikke verdens beste kamera for å si det slik.

Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
the black wind
- Hengiven

her er et fint bilde jeg tok da jeg var på hytta min
http://img416.imageshack.us/my.php?imag ... 0291wm.jpg
http://img416.imageshack.us/my.php?imag ... 0291wm.jpg
like a butterfly i fly
like a rock i fall
like a rock i fall
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter