Skrytetråd

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Skrytetråd

Post by Sauegjeteren »

Vi trenger en slik her så mye seksere og Aer som sirkulerer rundt i trådene her. Annet skryt er også velkomment. Jeg fikk sterke femmere i samfunnsfag, nynorsk, bokmål muntlig og

Da er Sauegjeteren ferdig på skolen for i år og venter nå i spenning på 10. klasse (yeah right). Men i år er jeg ganske fornøyd med karakterene mine enda jeg vet at jeg ikke har rett til det i forhold til mange andre på forumet. Snittet mitt ble 4,73 med 11 femmere, en firer og en treer (de to siste er gym og K&H og går etter innsats. Jeg fikk sterke femmere i samfunnsfag, nynorsk, bokmål muntlig og Norsk Fordypning Skriftlig, enda jeg ikke har levert noen verdens ting der i år. Så fikk jeg svak femmer i bokmål skriftlig, femmere i bokmål, KRL, matte, naturfag og Norsk fordypning skriftlig.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Bare vent til i morra, så skal jeg skryte litt av hvor utrolig flink jeg er :D
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Er fornøyd med å ha 6 i alle språkfaga mine, dvs bokmål, nynorsk, tysk skriftlig, tysk muntlig og norsk muntlig.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Meg og, bortsett fra nynorsk (5). Greit nok det når jeg har 6 i 3mx, 3fy og nyere historie :wink:

Forhåpentligvis nok til å komme inn på ind.øk :roll:
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg visste jeg kom til å bli overkjørt av seksere her :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Veldig stor forskjell mellom ungdomsskole og VGS da, jeg fikk 4 i språklige fag, bortsett fra engelsk (5) og tysk (3?). Det man skriver på VGS ligner ikke på ungdomsskolen i det hele tatt. Borte er tåpelige dagbøker, historier etc. og man begynner med artikler og analyser. En annen ting er at man ikke trenger å prestere, noe man må på VGS hvis man vil inn på vanskelige studier.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Er lett å få gode karrakterer selv om du ikke er så smart på ungdomsskolen. Veldig mye vanskeligere på allmenn. Er du derimot smart, får du gjerne bedre på videregående enn det du gjorde på ungdomsskolen.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Om du jobber veldig hardt på ungdomskolen så er det ikke uvanelig å oppnå gode karakterer. Med unntak av noen lærere som bare deler ut karakterer.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
hansito
Hengiven
Hengiven

Post by hansito »

Vel, jeg og sauegjeteren har vel egentlig ikke så mye å skryte av, for vi har veldig snille lærere som deler ut firere, femmere og seksere i hytt og pine. Men vi har vel fortjent karakterene åre likevel.

Fikk to femmere, to treere og resten femmere, samt G på orden og oppførsel.
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

hansito wrote:Fikk to femmere, to treere og resten femmere, samt G på orden og oppførsel.
Kor mange femmarar sa du?

Har etter vidaregåande stort sett femmarar sjølv, sett bort frå to firarar (Treningslæreeksamen på GK, og Leiingseksamen på VK2) og fire-fem seksarar.
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Har snitt på 5,3 etter endt 9. klasse år.
6 har jeg i KRL og Matte
6-5 har jeg i norsk muntlig og skriftlig.
Resten er sterke femmere og rene femmere.
Må si jeg er ganske fornøyd, ja. Bortsett fra musikk-karakteren. 5. Jeg vil gjerne ha 6, for jeg satser veldig på musikken. Men alle vi i klassen er enig om at musikk-læreren vår ikke tenker i det hele tatt før han gir en karakter.
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

jeg fikk karakter i alle fag!

(det er faktisk noe å være stolt av, i og med at jeg har månedvis med fravær.)

og ingen av dem var dårligere enn 4.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Kjetil wrote:Er lett å få gode karrakterer selv om du ikke er så smart på ungdomsskolen. Veldig mye vanskeligere på allmenn. Er du derimot smart, får du gjerne bedre på videregående enn det du gjorde på ungdomsskolen.
Er det logikk i dette i det hele tatt? Slik jeg ser det så er det innsats som gir resulater, men kun innsats gir bare 4-5. Jeg har noen i min klasse som sliter med femmeren, selv om de leser seg halvt i hjel og noterer ut tonnevis av notatbøker. Folk som påstår at de er smarte må også erkjenne at det er smart å jobbe for karakterene.

Jeg er selv stolt av å ikke ha skrevet ut en eneste notatbok i andre fag enn matte, i hele mitt liv.

Fikk forresten 6 på mitt avsluttende prosjekt i KH i tiende. MEGET fornøyd. :)

Jeg får vitnemålet i kveld, så dere kan vente dere mer skryt i morgen, og mangel på sådan vil tale sitt eget språk...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Hm, okay. Sidan trådtemaet ber om det: Eg fekk A i begge mine fag denne våren. Mwhahahaha. Eg er best. Allerbest, til og med.

Berre synd at fagene er meir eller mindre totalt ubrukelege i det som er av jobbsamanhengar.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Adelaid
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Adelaid »

Jeg fikk 6 i fransk skriftlig, og 5 i muntlig :D juhuu!
Desverre tror jeg at det blir ganske mye vanskligere på allmenn....
Bare å jobbe, jobbe, jobbe :roll:
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
Post Reply