Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Skal Moiraine fargelegges?

Ja
30
68%
Nei
14
32%

Total votes: 44

Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Men ser du har ny avatar, Moiraine Sedai :) Har du tegnet på den bakgrunnen direkte på tegningen din eller satt sammen på datan (eller noe annet)? Den ble i hvert fall fin.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Jeg fikk hjelp fra en som kaller seg Alyssa Sedai på tarvalon.net. Hun la til bakgrunnen, og jeg er litt forelsket i den avataren. Tror ikke jeg kommer til å bytte den i nærmeste fremtid :D
. . .
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

moi i farger

Image

lan i farger

Image

danser i farger

Image
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Må si du klarer hender og føtter veldig bra, men jeg tror du unne ha godt av et lite tegnekurs. Det er enklere å tegne hvis du kan noen små triks for å få det til å funke. Men fine tegninger, for all del :)
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

Lieungh wrote:Må si du klarer hender og føtter veldig bra, men jeg tror du unne ha godt av et lite tegnekurs. Det er enklere å tegne hvis du kan noen små triks for å få det til å funke. Men fine tegninger, for all del :)
vel jeg tegner jo på en annen måte en sån vanlig måte. jeg tegner mer på en manga/anime stil, men disse bildene er jo gamle. Har lagt dem ut før bare uten farger då
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Miss_Cauthon
Trollok
Trollok

Post by Miss_Cauthon »

Åh, så mange fine tegninger her! Men kan noen lage en tegning av Faile..? :wink:
Tidshjulet dreier, Aldere kommer og går, og etterlater inner som blir legender. Legendene svinner hen i myter, og selv mytene er for lengst glemt når den opphavelige Alderen igjen ruller frem. <3
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Jeg kan jo prøve! En gang... (ennå det er sommerferie, så har jeg det litt hektisk) Jeg skal skrive det på "listen" min! (mentalt)
. . .
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Hmmm, Faile kunne det være fint å få en tolkning av, ja. Har tenkt over å tegne henne selv, men da er det kanskje greit om jeg bestemmer meg for hvordan hun ser ut først. "tilted eyes" sier meg ikke så mye når jeg ikke aner hvilken vei de tilter hen. :? Håper det er noen her på forumet som klarer å tegne henne bra. :) Fint hvis du prøver, Moiraine Sedai :D
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Jeg lurer på hvordan en trollok ser ut jeg. Ikke det at jeg ikke vet det, men jeg klarer bare ikke å unngå å tenke på de som taurener, en okse-lignenes skapning på to bein på WoW...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Jeg har alltid sett for meg trolloker som noen mer siviliserte orker som ligner på dyr..
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Princess wrote:Jeg lurer på hvordan en trollok ser ut jeg. Ikke det at jeg ikke vet det, men jeg klarer bare ikke å unngå å tenke på de som taurener, en okse-lignenes skapning på to bein på WoW...
Lag en egen tolkning da vel :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Sauegjeteren wrote:
Princess wrote:Jeg lurer på hvordan en trollok ser ut jeg. Ikke det at jeg ikke vet det, men jeg klarer bare ikke å unngå å tenke på de som taurener, en okse-lignenes skapning på to bein på WoW...
Lag en egen tolkning da vel :P
Smart :P
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Ashaman
M&#8217;hael
M&#8217;hael

Post by Ashaman »

Eg fant eit bra Trollok bilde på Elfwood.com (eller nko slikt) for lenge sida.
Er ei norsk dame som har teikna ho:

Image
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg synes det sverdet var altfor pent for en trollok. Er det ikke mer vanlig at de bruker eneggede sabler, med masse kroker og krim krams?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ashaman
M&#8217;hael
M&#8217;hael

Post by Ashaman »

Jau, er einig der. Men detta er kunst, ikkje RL!
(Randland, ikkje Real Life :lol: )
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Post Reply