NRK - streik mm...

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

NRK - streik mm...

Post by Ceres »

NRK har visst gått ut i streik, som jeg forstår det. Jeg kom til å skru på nrk2 nå nettopp likevel, og ble rimelig forbauset, skremt og litt redd.

(Som dere admins sikkert har forstått er ikke dette en seriøs tråd om streik og nrk og lisens og slik - men det kan jo hende den blir det etterhvert. Etter at jeg har fått beskrevet min fortvilte situasjon... Dersom dere vil stenge tråden umiddelbart, forstår jeg det.)

Altså. Svisj, heter programmet. Coldplay heter gruppa. Videoen - to GAMLE mennesker som danser og hopper rundt ala Dirty Dancing. De er 80 år gamle. Og dama svinger hofta si på i ekstendert stilling i 180 grader! Spagat alle veier. Og det med hud som - vel som åttiåringer vanligvis har.

Som den jeg er får jeg visse assosiasjoner til dette synet...

Grøss en: Artrose!!! Au!
Grøss to: Hvor er tennene mine? Gamlehjem-assosiasjon.
Grøss tre: Ikke les denne dersom dere er under seksten, eller litt følsomme for makabre ting. Jeg er yrkesskadd.
Spoiler
Hud som på disseksjonssalene...
Grøss fire: Farmor er jo omtrent så gammel!

Jeg oppfordrer alle til å stemme fram den sangen - eller hvordan det nå fungerer, og se dette. Det er et syn.

Ikke missforstå meg - jeg skulle gjerne være så sprek når jeg er åtti, men det kan da ikke være normalt??
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Jeg antar at du må ha sett denne videon for å skjønne noenting av den posten?
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Antakeligvis, men det er jo også det jeg oppfordrer dere til å gjøre, da, magiske deg.
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Vel, eg har ikkje sett videoen, og eg skjønte jo noko. (Nemleg at medisinstudiet er eit mentalt nedbrytande og motbydeleg program)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hei! Høyst fornærmet her!

Se videoen, det er alt jeg sier!

:P
Urban tilværelse
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Hmm, har sett de siste 10 sek eller noe slikt av videoen, og den så litt ...interessant... ut. Med dine beskrivelser er jeg ikke sikker på om jeg vil se den.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg har sett videoen og vil imotsetning til Ceres oppfordre alle dere som ikke allerede er mentalt ødelagt (noen må jo være det...) til å holde dere unna. Gamla har jo på seg g-streng! :cry:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

For ikke å prate om hva hun har på seg av lærsnorer på overkroppen.
Urban tilværelse
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Hehe, jeg har sett den jeg også nå. Og det var da virkelig spreke folk. Og jeg tror han karen var 26 eller noe slikt. De sa det før musikken startet. Men jeg kan ikke skjønne annet enn at det var morsomt å se på dem jeg.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Det kan da umulig være ekte!
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Moghedien wrote:Det kan da umulig være ekte!
Hvorfor ikke? Bare fordi stereotypen av gamle mennesker innebærer at de er stive og skrøpelige betyr ikke det nødvendigvis at alle er slik. Men det er selvsagt også en mulighet for at gamla har undergått alvorlig mye sminkearbeid...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Den kvinnelige skapningen har da en kropp som en liten unge!
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

LM wrote:Men det er selvsagt også en mulighet for at gamla har undergått alvorlig mye sminkearbeid...
Tvilsomt. Som Mor sier så henger huden overalt i ansiktet hennes og å sminke bort det blir kanskje vanskelig. Men jeg er da ikke sminkeekspert.
Moghedien wrote:Den kvinnelige skapningen har da en kropp som en liten unge!
Jepp, det aner meg at hun trener en hel del. Sannsynligvis er hun liten av vekst, og jeg lette febrilsk etter tegn på at hun var kvinne (pupper), men fant ingen. Dette kan tyde på at hun har trent bort mye. Ikke mye søttiårstendenser på dem nei. Og like greit er det at de ikke henger ned til navlen også?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply