Moghedien wrote:Broren min vil at jeg skal skrive at Wow er dårlig: Wow er dårlig!
Du er en nikkedukke! (ironi)
Jeg synes det er tåpelig at folk sier at WoW er dårlig før de engang har prøvd det! (Nå sier jeg ikke at alle dere andre som faktisk har prøvd spillet er dumme også).
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Jeg har spillt det endel da mine forbannede venner ble hekta. Jeg liker ikke noe med det. NWN er mye bedre. Jeg liker ikke grafikken som er tåpelig totalt overnaturlig. Jeg liker ikke utstyret som ofte er på størrelse med karakteren. Eneste som er litt kult er battle mode.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Wolfbrother wrote:Jeg har spillt det endel da mine forbannede venner ble hekta. Jeg liker ikke noe med det. NWN er mye bedre. Jeg liker ikke grafikken som er tåpelig totalt overnaturlig. Jeg liker ikke utstyret som ofte er på størrelse med karakteren. Eneste som er litt kult er battle mode.
Det er bra at du hvertfal har prøvd det. Jeg liker nesten alt med WoW jeg spesiert våpnene som er stooore og kule!
Men da er det jo litt merkelig at Blizzard nå må oppgaradere serverene fordi det er så mange personer som spiller, når det er et slikt "søppelspill" som du selv sier...(en liten tankevekker til alle dere som synes WoW er et drittspill og har kun spilt i noen minutter...)