Dataspill og andre spill!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Aner ikke hvor mye jeg bruker. Får ikke lest så mye for tiden, har lest sånn to ganger før jeg la meg denne uka, men vanligvis leser jeg 5-15 min i senga før jeg sovner. De jeg kjenner som spiller wow bruker timer om dagen.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
Men broren min har spilt WoW.. Kanskje ikke så veldig mye, men han fikk allikevel overbevist meg om at det var dårlig. Men det kan hende at han syntes det var dårlig fordi han ikke fikk det til! Det er sånn det pleier å værePrincess wrote:Du er en nikkedukke! (ironi)Moghedien wrote:Broren min vil at jeg skal skrive at Wow er dårlig: Wow er dårlig!
Jeg synes det er tåpelig at folk sier at WoW er dårlig før de engang har prøvd det! (Nå sier jeg ikke at alle dere andre som faktisk har prøvd spillet er dumme også).
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Har fått meg Fifa 06 til psp, og må si meg fornøyd. Kostet bare 199. Mye for pengene, helt fantastisk grafikk, mange muligeter, nye ting, man kan nå unlocke nye features
Spille kjente kamper fra 04-05 
For once you have tasted flight you will
for there you have been,
for there you have been,
Jeg tror ikke det finnes noe som heter "normale folk" eller "normale liv". Alle er forskjellige men hvis du mener at du ikke vil ha et unormalt liv, så tror jeg ikke det er noen som har noe imot det, men du blir bare ikke normal med et "normalt liv"...Ashaman wrote:Nope. Folk som spilar WoW kan ikkje ha eit normalt liv. Så derfor spilar ikkje eg det.
Jeg spiller så lite ja, men det gjør ikke lillesøsteren min og storebrorem min. Jeg ville jo aldri betalt det selv vett'u!Kjetil wrote:Du spiller altså 4 til 8 timer wow i måneden, og betaler gledelig 15 dollar eller hva det nå koster?
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Spiller WoW, men er mye ute og sykler/bader/er med venner osv... Det at jeg spiller WoW betyr ikke at jeg er en hvit antisol friluftshater... Det er et veldig morsomt og spennende spill. Man kan jo gjøre alt mulig! Spiller ikke så mye (borsett fra når jeg ikke har noe annet å gjøre da).
Name: Nemondinius
Rase: Night Elf
Class: Hunter
Lvl: 22
Realm: Sunstrider PVP

Name: Nemondinius
Rase: Night Elf
Class: Hunter
Lvl: 22
Realm: Sunstrider PVP
-
Mayorearth
- Sitter

Jeg har spilt MASSE cs source og half life deathmatch.
For øyeblikket spiller jeg mest Garrys Mod(du MÅ ha half life eller half life deathmatch for å spille det) , det er KULT!
Clanen min heter {KAKE} og har en server som snurrer og går noen timer dagen. Dersom du også spiller Garrysmod eller vil begynne må du bare ta kontakt!
www.battleon.com suger etter min mening.
Spillte foresten runescape (www.runescape.com) en stund, det er et noenlunde bra mmorpg men det ble kjedelig når jeg skulle skaffe penger til "dragon" rustning.
EDIT: Mitt innlegg nr 100!
For øyeblikket spiller jeg mest Garrys Mod(du MÅ ha half life eller half life deathmatch for å spille det) , det er KULT!
Clanen min heter {KAKE} og har en server som snurrer og går noen timer dagen. Dersom du også spiller Garrysmod eller vil begynne må du bare ta kontakt!
www.battleon.com suger etter min mening.
Spillte foresten runescape (www.runescape.com) en stund, det er et noenlunde bra mmorpg men det ble kjedelig når jeg skulle skaffe penger til "dragon" rustning.
EDIT: Mitt innlegg nr 100!