Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Jeg er hjemme!!
Jeg hadde dessverre glemt å si ifra om at jeg skulle til danmark i ti dager, og så til hytta, men nå skal jeg være hjemme litt før jeg reiser til en eller annen plass i verden for å tilbringe ei uke i et fyr og se Chess på Moster Amfi
*Gleder seg masse*
Jeg hadde dessverre glemt å si ifra om at jeg skulle til danmark i ti dager, og så til hytta, men nå skal jeg være hjemme litt før jeg reiser til en eller annen plass i verden for å tilbringe ei uke i et fyr og se Chess på Moster Amfi
*Gleder seg masse*
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Ahh, hjem, kjære hjem
Jeg har hatt det kjempefint
Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å kjøpe en kurv med jordbær. Jeg hadde glemt at det smakte så godt!!! Får håpe jordbærsesongen strekker seg en stund til, ville hate å gå glipp av selvplukk én gang i uken
Høres ut som om alle er ute i solen og koser seg! (får håpe ingen har slått min fine brunfarge
) Bildene kommer på sommerbildetråden en gang når jeg får rotet meg til det.
Høres ut som om alle er ute i solen og koser seg! (får håpe ingen har slått min fine brunfarge
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg har ikke store nytten av det sålenge du ikke svarer. Og det var kun for forumets beste altså. Helt sant. Jeg lover. Slutt å tro jeg lyver. Jeg gjør ikke det. Nehei. Ikke.Terje wrote:Den eneste på dette forumet som har mobilnummeret mitt er av en eller annen bisarr og uforståelig grunn Sauegjeteren. Ze little ztalker izt frieking mich raus.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Mhm, han er en skam for piratenes rykte.Princess wrote:Jeg hater Kaptein Sabeltann....Moghedien wrote:Jeg skal også til Kristiansand! Drar i morgen![]()
Og selvfølgelig skal vi også i dyreparken!
Her kommer jeg Kaptein Sabeltann!!
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ja, nettopp! Og så må Jack Sparrow ordne opp alt etter han.Akira wrote:Mhm, han er en skam for piratenes rykte.Princess wrote:Jeg hater Kaptein Sabeltann....Moghedien wrote:Jeg skal også til Kristiansand! Drar i morgen![]()
Og selvfølgelig skal vi også i dyreparken!
Her kommer jeg Kaptein Sabeltann!!
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde