Ja, kan hende eg tok feil.
Tenkte liksom at alle hadde fått to navn, mens nokon andre hadde fått eindå eit.
Men då har jau f. eks Demandred fått eit fjerde navn då.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Demandred har to namn, der det eine består av eitt førenamn og to etternamn.
Sauegjeteren wrote:Det står ikke at man må faktisk skrive alle navnene til nevnte personer, men refere til nevnte Fortapte og så fødselsnavnet.
Ikkje heilt sikker på kva du meiner her. Spørsmålet gjekk ut på å liste opp alle dei Fortapte som -- før dei vart Fortapte -- hadde gjort seg fortent til eit andre etternamn. So lenge ein var klar over ordninga i AoL med det andre etternamnet gjekk det ikkje an å misforstå.
Men det er ikkje so viktig. Det gjeldande spørsmålet er som sagt "Hva heter Mørkefrenden Lan hadde følge med i Ung Vår?"
Det virker som Hoy er utenfor rekkevidde for tiden, så jeg tar på meg å stille et spørsmål
Hvis du var litt dyslektisk, og skulle skrive hodet til et par mannfolk, men du sleit med både orddeling og sammenblanding av dine to moderspråk, engelsk og norsk, hvilken plass i Randland var det du ville ment?
Jeg tror ikke dere skal slite veldig med denne
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Jeg kan ikke skryte på meg at jeg hadde peiling på spørsmålet ditt Faile, men etter litt googling så fant jeg dette:
Fordeler: De kan springe like raskt/raskere enn en hest. De blir ti fot høye hvis de står på bakbeina. De kan dra en mann ned fra hesteryggen (og selvsagt drepe han). De er de beste krigerne av de seanchanske dyrene.
Ulemper: Det blir lett slitne.
Hvis dette blir godkjent av Faile, så er dette det nye spørsmålet:
Hvilket seanchansk dyr regnes som det med høyest rang blant seanchanerne?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Faile wrote:hvis du mener hvilke dyr det sees på som best å eie eller kontrolere, så er det damane
Helt rett. Vær så god