Det er kanskje irrelevant om en kjæreste er høyere eller lavere, men jeg må innrømme at jeg ikke akkurat ofte er tiltrukket av gutter som er lavere og/eller yngre enn meg...
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Høyde? I og for seg irrelevant, men jeg må innrømme at jeg liker lave jenter. Altså lave, ikke bare lavere enn meg. Og skulle jeg nå finne ei jente som var høyere enn meg? Hmm... det kan vel sikkert skje det, men jeg har ikke videre tro på det.
Og Terje: Skostørrelse og høyde henger ofte sammen.
(Har ikke noe med diskusjonen som sådan, men det snek seg med
)
Og Terje: Skostørrelse og høyde henger ofte sammen.
(Har ikke noe med diskusjonen som sådan, men det snek seg med
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
-
the black wind
- Hengiven

Jeg også er lav. Er under 1.60 faktisk
og jeg liker gutter som er hvertfall en ti cm høyere enn meg! Ikke et must, men veldig greit.
Å ha en gutt som er lavere enn meg er bare sykt! Nej det er ikke noe for meg. Jeg syns gutter skal være både høye og gjerne sterke som kompansasjon for min egen mangel på både høyde å styrke... Som de sier på en eller annen dansk reklame..! Det handler om å føle seg Trygg!
Å ha en gutt som er lavere enn meg er bare sykt! Nej det er ikke noe for meg. Jeg syns gutter skal være både høye og gjerne sterke som kompansasjon for min egen mangel på både høyde å styrke... Som de sier på en eller annen dansk reklame..! Det handler om å føle seg Trygg!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
the black wind
- Hengiven

hehe hadde noen gutter hvert under 150 og gått i tiende snart hadde jeg ledd hvis det ikke var en grund da..Shallis wrote:Jeg også er lav. Er under 1.60 faktiskog jeg liker gutter som er hvertfall en ti cm høyere enn meg! Ikke et must, men veldig greit.
like a butterfly i fly
like a rock i fall
like a rock i fall
Jeg så en sånn en. Han var 17 år, men så ut som om han var 8. Tragisk lav og sinnsykt spinkel.the black wind wrote:hehe hadde noen gutter hvert under 150 og gått i tiende snart hadde jeg ledd hvis det ikke var en grund da..Shallis wrote:Jeg også er lav. Er under 1.60 faktiskog jeg liker gutter som er hvertfall en ti cm høyere enn meg! Ikke et must, men veldig greit.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

jeg klarte ikke tro det da han sa det, krevde å se bevis på alderen hans. og det viste seg å stemme.Akira wrote:Jeg så en sånn en. Han var 17 år, men så ut som om han var 8. Tragisk lav og sinnsykt spinkel.the black wind wrote:hehe hadde noen gutter hvert under 150 og gått i tiende snart hadde jeg ledd hvis det ikke var en grund da..Shallis wrote:(...)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Han lille ungen kommer aldri til å bli større.Faile wrote:jeg klarte ikke tro det da han sa det, krevde å se bevis på alderen hans. og det viste seg å stemme.Akira wrote:Jeg så en sånn en. Han var 17 år, men så ut som om han var 8. Tragisk lav og sinnsykt spinkel.the black wind wrote: hehe hadde noen gutter hvert under 150 og gått i tiende snart hadde jeg ledd hvis det ikke var en grund da..
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."